Take a fresh look at your lifestyle.

خرید و دانلود قانونی سریال یاغی (قسمت های ۱ تا ۱۶)

سریال یاغی یکی از پربازدیدترین سریال های در حال پخش از شبکه خانگی است که از همان روزهای ابتدایی توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند به خصوص که بازیگران سریال یاغی همگی از ستاره های محبوب در بین مردم هستند. از علی شادمان گرفته تا پارساپیروزفر و طناز طباطبایی. برای دانلود قانونی سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید. برای دیدن سریال یاغی باید در شبکه پخش خانگی فیلیمو اشتراک بخرید اگر تمایلی به این کار ندارید و از طرفی می خواهید برای دانلود حلال سریال یاغی هزینه به صرفه ای را بپردازید می توانید از لینک زیر برای دانلود اقدام کنید.

درباره سریال یاغی

خلاصه سریال یاغی:

جاوید پسری از طبقه اجتماعی ضعیف در یکی از محله های پایین شهر تهران به نام محله لیان شامپو زندگی می کند. او که پدر و مادر خود را از دست داده همراه با خواهرش تنها زندگی می کنند. جاوید عاشق دختری به ابراست که در خانواده مرفهی زندگی می کند و خانواده ابرا با ازدواج دخترشان با جاوید مخالف هستند و علیرغم میل باطنی ابرا به آلمان مهاجرت می کنند. جاوید برای اینکه بتواند موقعیت خود را بهتر کند به دنبال راهی است که پیشرفت کند.

در جریان داستان، جاوید با پارسا پیروزفر که مربی کشتی است آشنا می شود و تمام تملاش خود را می کند تا بدست آوردن قهرمانی در کشتی بتواند به ابرا برسد.

بهمن خان سریال یاغی (پارسا پیروزفر) تعدادی از نوجوانان بااستعداد کشتی را دور هم جمع کرده تا رویای کودکی خودش که قهرمانی در کشتی بوده و نتوانسته به آن برسد را با این بچه ها محقق کند. همسرش طناز طباطبایی (طلا خانوم) نیز در این راه به او کمک می کند. این زوج حامی علی شادمان هستند و همه امکانات را برای او فراهم می کنند تا برای رسیدن به هدفش مشکلی نداشته باشد. خانه ای در اختیار آن ها می گذارند و شر اسی قلک را از سر جاوید کم می کنند. در قسمت ششم یاغی فردی قصد اسیدپاشی روی طلا را دارد که جاوید او را نجات میدهد.

برای دیدن پشت صحنه سکانس اسید پاشی رو طلا خانم روی لینک کلیک کنید.

در پایان قسمت ششم طلا به جاوید و خواهرش که از او می پرسند چرا به پلیس اطلاع نمی دهیم می گوید بهمن افسر آگاهی است… اما در قسمت هفت مشخص می شود که طلا دروغ گفته و بهمن خان گذشته دیگری دارد.

در قسمت هشتم سریال یاغی شاهد نقش و گریم متفاوت و ترسناک نیکی کریمی در سریال یاغی بودیم که آتی خواهر جاوید را می دزدد….

بعد از داستان های طولانی بلاخره جاوید خواهرش را پیدا می کند. در ادامه داستان مشخص می شود بهمن خان قاچاقچی کوکائین است و همسرش طلا و برادرش رحمن نیز با او همدست هستند و احتمالا تیم کشتی پوششی برای مقاصد آن هاست و جاوید از همه جا بی خبر ….

برای خرید قانونی قسمت 16 یاغی روی لینک خرید سریال یاغی در بالا کلیک کنید.

بازیگران سریال یاغی:

  • علی شادمان
  • طناز طباطبایی
  • پارسا پیروزفر
  • امیر جعفری
  • آبان عسکری
  • الیکا ناصری
  • مه‌ لقا باقری
  • جواد خواجوی
  • نیکی کریمی
  • و فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌ نیا، عباس جمشیدی‌ فر، امیرضا دلاوری، نیلوفر شهفری، مهرداد خانی، ناهید مسلمی، بهرام ابراهیمی، محمد صابری، نادر شهسواری، حسن همتی، محمد مطهری‌ پور، هادی دیباجی، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌ لو، مائده تقوایی، هوشنگ قوانلو، لادن ژاو‌ه‌ وند‌، پگاه سعیدی، عباس ایمانی، سعید شریف و شهاب کرلو

زمان پخش سریال یاغی:

پنجشنبه از پلتفرم فیلیمو ساعت 8 صبح

اخبار مرتبط با سریال یاغی:

سریال یاغی چند قسمت است

داستان سریال یاغی براساس واقعیت است یا داستان

پرش ۲ متری علی شادمان در پشت صحنه سریال یاغی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.