Take a fresh look at your lifestyle.

دکتر نمکی: اولین فرد مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در ایران شناسایی شد

دکتر نمکی 2 خبر خوب و بد در رابطه با ویروس کرونا اعلام کرد. خبر خوب اینکه تعداد جانباختگان روزانه ویروس کرونا در کشور دو رقمی شد و خبر بد اینکه اولین فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در ایران (ویروس جهش یافته کرونا) شناسایی شده است. گفته شده این فرد از انگلیس به ایران آمده و اکنون در بیمارستان بستری است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا

شناسایی اولین فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در ایران

مرگهای ناشی از کرونا دو رقمی شد

دکتر نمکی وزیر بهداشت از کاهش مرگ و میر ناشی از کووید 19 و دو رقمی شدن آمار آن در کشور خبر داد. دکتر سعید نمکی گفت: بعد از مدت ها تلاش همکارانمان امروز به مرگ های دو رقمی ناشی از کرونا رسیدیم و به ۹۸ نفر مرگ‌ناشی از کووید_۱۹ در شبانه روز گذشته رسیدیم. گرچه این‌هم زیاد است و غم انگیز. اما این کاهش حاصل تلاش شبانه روزی همه همکاران من و همه عزیزانی است که طی این مدت ما را یاری کردند.

ورود ویروس انگلیسی به ایران تایید شد

وی همچنین درباره ویروس جهش یافته کرونا گفت:قرار بود اولین مواردی که از هر نوعی از ویروس موتاسیون یافته را مشاهده کردیم، به اطلاع مردم برسانیم. متاسفانه اولین مورد کووید 19 موتاسیون یافته انگلسیی را در یک هموطن که از انگلیس آمده بود و بعد از مدتها رصد، پیدا کردیم. وی در یکی از بیمارستانهای خصوصی بستری بود و تست کووید 19 وی از نوع موتاسیون یافته تایید شد.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.