Take a fresh look at your lifestyle.

رد پای تمساح در دریاچه چیتگر!

در نتیجه شایعه دیده شدن تمساح در دریاچه مصنوعی چیتگر تهران، رئیس کمیته محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر از عملیات طعمه‌گذاری در این دریاچه خبر داد. رییس اداره محیط زیست تهران در واکنش به این خبر گفت ممکن است گونه‌ای از حیوان خانگی غیرمجاز باشد که به‌علت عدم توانایی در نگهداری، رهاسازی شده است⁣. شهرداری تهران نیز اعلام کرد دریاچه چیتگر همچنان تعطیل است و قرار است تیم‌های تخصصی با تجهیزات لازم سطح آب دریاچه را برای بررسی صحت این گزارش‌ها، اسکن کنند⁣.

حمید صفت به جرم قتل عمد دادگاهی می شود

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی :

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مهدی داوری در واکنش به اخبار روزهای گذشته مبنی بر مشاهده یک تمساح در دریاچه چیتگر در توییتر خود نوشت: در پی انتشار اخباری مبنی بر مشاهده تمساح در دریاچه شهدای خلیج فارس، تیم‌های سازمان آتش نشانی از چند روز گذشته عملیات جستجو در دریاچه را آغاز کرده اند که تا نتیجه گیری نهایی این عملیات ادامه خواهد داشت.

فرهاد زندی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران امروز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی یک ماه گذشته شخصی اعلام کرد که در دریاچه چیتگر تمساح مشاهده کرده است که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان و ماموران یگان محیط این دریاچه را پایش کردند و حتی دوربین های آن را چک کردند چنین موجودی مشاهده نشد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد: اگر تمساح در این دریاچه وجود داشت نیاز به شکار و حضور در خشکی داشت که طی این یک ماه هیچ مورد مشاهده نشده است ضمن اینکه پایش ها به صورت شبانه روز ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: امکان دارد حیوان دیده شده به خاطر جثه درشتش اردک ماهی باشد.

منبع خبر

دانلود صدای حیوانات برای کودکان mp3 با تصویر (تمام حیوانات اهلی، وحشی و پرندگان)

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.