Take a fresh look at your lifestyle.

رضا رشید پور به دعوت علیرضا بیرانوند به کمپین سایت رهبر انقلاب پیوست

رضا رشید پور مجری شبکه صدا و سیما ایران طی یک ویدئو در صفحه شخصی اینستاگرامش اعلام کرد که به دعوت علیرضا بیرانوند به کمپین سایت رهبر انقلاب پیوست.

وی با بیان اینکه کار خیر را نباید بیان کرد اما گفتن آن باعث ترویج آن میشود گفت در تمام ایام ماه مبارم رمضان میزبان 50 کودک کار می باشد. در آخر رضا گلزار ، محسن چاوشی و امیر جعفری را به ادامه این زنجیره دعوت نمود.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان

بعد از انتشار خبر آغاز موج دوم رزمایش همدلی در صفحات منتسب به دفاتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با نام “ایران همدل”، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران به عنوان نخسین فرد مشهور به این پویش پیوسته و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، رضا رشیدپور، رامبد جوان و آدری جهرمی را به این پویش دعوت کرد.

با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت رضا رشیدپور، مجری برنامه‎های تلویزیونی ایران، اولین کسی بود که با انتشار ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرامش به دعوت او پاسخ داده و اعلام کرد با کمال میل به این پویش می‌پیوندد و در ایام ماه مبارک رمضان، هرشب به ۵۰ نفر از نیازمندان وعده غذایی گرم می‌دهد. او همچنین در ادامه صحبت‌هایش، رضا گلزار، امیر جعفری و محسن چاوشی را نیز به این پویش دعوت کرد.

منبع خبر

ویدئو رضا رشیدپور در رابطه با کمپین سایت رهبری

 

View this post on Instagram

 

#ایران_همدل @rezagolzar @mohsenchavoshi @amirjafari4

A post shared by reza rashidpour (@reza_rashidpour) on

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.