Take a fresh look at your lifestyle.

زمان ثبت سفارش عرضه اولیه نماد شصدف اعلام شد

فردا چهارشنبه 14 اسفند قرار است دو نماد بورسی تملت و شصدف عرضه اولیه شوند. برخلاف روند معمول ساعت ثبت سفارش برای نماد شصدف 7 تا 10 صبح اعلام شده است و این زمان تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تجارت نیوز

به گزارش تجارت‌نیوز، ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه شصدف در روز چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه اعلام شد.

آن طور که در پنل معاملات کارگزاری‌ها ثبت شده است، دوره ثبت سفارش این عرضه اولیه در فردا، از ساعت هفت تا ۱۰ صبح اعلام شده است.

این در حالیست که تا پیش از این معمولا ثبت سفارش عرضه اولیه‌ها از ۱۰ صبح شروع می‌شد اما احتمالا فردا به دلیل اینکه دو عرضه اولیه انجام خواهد شد، این تصمیم گرفته شده است.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری بورس نیوز
زمان ثبت سفارش “شصدف” تعیین شدزمان عرضه اولیه سهام به روش ثبت سفارش در نماد “شصدف” از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح فردا خواهد بود.
منبع خبر

به گزارش خبرگزاری بورس پرس

زمان سفارش خرید “شصدف” تغییر کرد : ۷ الی ۱۰ صبح فردا و بدون امکان تمدید
زمان ثبت سفارش خرید ۳۴ میلیون سهم صنعتی دوده فام تغییر کرد و امکان سفارش گیری این شرکت فرابورسی صبح فردا بین ساعت ۷ الی ۱۰ و بدون امکان تمدید اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی فردا دو عرضه اولیه 13 و 20 درصدی تامین سرمایه بانک ملت و صنعتی دوده فام در بورس و فرابورس انجام می شود که زمان ثبت سفارش خرید “شصدف” تغییر کرد.

براساس این گزارش، طبق روال قبلی ،معمولا” زمان سفارش خرید عرضه های اولیه از ساعت 10 الی 12:30 یا 13 و گاهی هم بیشتر بود اما به دلیل همزمانی با عرضه اولیه “تملت” ، مقرر شد زمان سفارش گیری سهام صنعتی دوده فام بین ساعت 7 الی 10 صبح فردا و بدون امکان تمدید باشد .

به این ترتیب 34 میلیون سهم “شصدف” با محدوده قیمتی 1900 تا 1990 تومانی هر سهم عرضه خواهد شد و هر چند سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 60 سهم تعیین شده اما انتظار می رود مانند عرضه های اولیه قبلی ، تعداد سهام  قابل خرید کاهش یابد.

منبع خبر

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.