Take a fresh look at your lifestyle.

صداپیشگان مهمونی ایرج طهماسب

جدیدترین ساخته ایرج طهماسب با نام مهمونی و با حضور عروسک های جدید رونمایی شد. در اولین قسمت برنامه مهمونی که دوم فروردین 1401، ساعت 21 از نماوا و روبیکا پخش شد، پریناز ایزدیار به عنوان مهمان حضور پیدا کرد. عروسک های برنامه مهمونی ایرج طماسب، متفاوت از برنامه کلاه قرمزی هستند و سهیل مستجابیان و هوتن شکیبا به عنوان صدا پیشه در این برنامه فعالیت دارند.

صداپیشه های برنامه مهمونی

در برنامه مهمونی ایرج طهماسب، خبری از کلاه قرمزی و فامیل دور نیست. این بار عروسک های جدیدی با نام های خوشگل بابا، قیمه، کته، شاباش، دی جی و دوست خوشگل بابا حضور دارند.

از جمله صداپیشگان مهمونی ایرج طهماسب هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان، نازنین شعبانی، امیر ادیب، کاظم سیاحی و الی امامی هستند.

هر قسمت از برنامه مهمونی با تهیه کنندگی حسن خدادای، در لوکیشن های مختلفی اجرا شده و مهمان های برنامه چهره های سرشناش هستند. اولین مهمان برنامه مهمونی ایرج طهماسب، پریناز ایزد یار بود که به تازگی با سریال جیران می درخشد.

صداپیشگان برنامه مهمونی ایرج طهماسب

داستان برنامه مهمونی ایرج طهماسب به این شکل است آقای طهماسب به خانه جدیدی رفته که یک سالن عروسی در نزدیکی منزل او قرار دارد و شخصیت های عروسکی کارکنان این سالن عروسی هستند.

  • صدا پیشه عروسک شاباش در برنامه مهمونی هوتن شکیبا می باشد. او همچنین صدای بادوم (پسر گل فروش) را اجرا می کند. عروسک گردان بچه در مهمانی پیمان فاطمی است.
  • سهیل مستجابیان صداپیشگی عروسک دی جی را اجرا می کند.
  • صدا پیشه عروسک کته، نازنین شعبانی است.
  • امیر ادیب، صداپیشگی خوشگل بابا (مگس و دوست پشه) را به عهده دارد.
  • صدا پیشه عروسک قیمه، الی امامی می باشد.

کارگردانی، نویسندگی و اجرای برنامه مهمونی به عهده ایرج طهماسب است. روزهای پخش برنامه مهمونی در نوروز 1401، سه شنبه ها و پنجشنبه ها و بعد از نوروز، روزهای پنجشنبه از نماوا و روبیکا می باشد.

برای دانلود تیتراژ برنامه مهمونی با صدای بچه کلیک کنید.

برای خرید و دانلود قانونی سریال مهمونی روی لینک زیر کلیک کنید:

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. هستی می گوید

    بچه چی کهمیگفت تو روخدا بزار فحش بدم چرا صدا بیشه اون نیست

  2. سمیرا می گوید

    اسمش بادومه نوشته که هوتن شکیبا صداشو در میاره

  3. آندریا می گوید

    من عاشق قیمه و بچه هستم

  4. آندریا می گوید

    من خیلی سهیل مستجابیان را دوست دارم 💜💜 خیلی خوب دیجی و شاباش هم خوب هستند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.