Take a fresh look at your lifestyle.

عرضه اولیه جدید اکتیو (شرکت پدیده شیمی قرن)

یک شرکت دیگر در بورس درج نماد و یک گام به عرضه اولیه نزدیک شد:

شرکت پدیده شیمی قرن به عنوان پانصدو سی و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بورس با نماد اکتیو به احتمال زیاد در هفته آینده در بازار دوم بورس عرضه خواهد شد. پدیده شیمی قرن در بخش ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی و انواع عطر و فرآورده های بهداشتی مشغول به فعالیت می باشد.

به گزارش خبرگزاری پرشین بورس 

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت شرکت پدیده شیمی ( سهامی عام ) با نماد اکتیو  در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید تا عرضه اولیه اکتیو در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.

با توجه به مصوبۀ مورخ 1398/06/30 هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران، شرکت پدیده شیمی قرن در بازار بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است.باتوجه به نتیجۀ اقدامات صورت گرفته و ارائۀ تعهدات لازم در خصوص موارد ذکر شده در مصوبۀ مذکور، نام شرکت از تاریخ سیزدهم بهمن­ ماه سال 1398 به عنوان پانصد و سی و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بورس در بخش ” ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی”، گروه ” ساخت سایر محصولات شیمیایی” و طبقه” ساخت صابون و پاک کننده ­ها، فرآورده­ های تمیز کننده و پرداخت­کننده، انواع عطر و فرآورده­ های بهداشتی” با کد”2424″ و نماد ” اکتیو- ACTIVE ” در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده ‌است.

منبع خبر

 

 

به گزارش خبرگزاری با اقتصاد

عرضه اولیه 10 درصد از کل سهام اکتیو تا 10 روز آینده در بورس/ پدیده شیمی قرن در حال بارگذاری اطلاعت روی سامانه کدال

مدیر دپارتمان بازار سرمایه گروه صنعتی گلرنگ، از عرضه اولیه 100 میلیون سهم پدیده شیمی قرن با نماد اکتیو تا 10 روز آینده خبر داد و گفت: تمامی مراحل پذیرش در بورس را انجام داده‌ایم و عرضه اولیه 10 درصد از کل سهام این شرکت را در بهمن‌‎ماه انجام خواهیم داد.

دکتر ابراهیم ابراهیمی، در گفت‌وگو با خبرنگار بااقتصاد، اظهار کرد: در حال حاضر کارهای مربوط به سپرده‌گذاری و بارگذاری اطلاعات شرکت پدیده شیمی قرن با نماد اکتیو، روی سامانه کدال در دست انجام است.

وی افزود: پس از بارگذاری اطلاعات روی سامانه کدال، جلسه معارفه برگزار می‌کنیم و سپس با هماهنگی سازمان بورس و در موعد تعیین شده، 100 میلیون سهم از کل سهام پدیده شیمی قرن را عرضه اولیه خواهیم کرد.

منبع خبر

 

به گزارش سایت گروه مالی سهام سازان

عرضه اولیه اکتیو

شیمی پایدار یکی از مجموعه‌های تابعه گروه صنعتی گلرنگ است که در سال ۱۳۸۴، با تکیه ‌بر اندیشه‌های ارزنده بنیان‌گذار گروه صنعتی گلرنگ “استاد حاج محمد کریم فضلی” و بهره‌گیری از تجربه و تخصص مهندس سید محمدباقر فاضلیان، با هدف تمرکز بر محصولات و خدمات حوزه سلامت و بهداشت، پایه‌گذاری گردید. کارخانه شرکت پدیده شیمی قرن با تجهیزات استاندارد و برتر جهانی در زمینی به مساحت ۳۴۰۰۰ مترمربع با ظرفیت تولید ۳۸ هزار کارتن در روز در شهرک صنعتی اشتهارد در سال ۱۳۹۰ بنا نهاده شد و در خرداد سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید.

از محصولات شرکت پدیده شیمی قرن در طبقه بهداشت خانه (با نام تجاری Active Home) می‌توان به انواع مایعات ظرف‌شویی، پاک‌کننده سطوح، شیشه‌شوی، سفید‌کننده، جرم‌گیر و لوله‌بازکن اشاره کرد. در طبقه بهداشت شخصی و بهداشت موی سر (با نام‌های تجاری Active Soft و Hayat) شامپو بدن، انواع شامپوهای سر گیاهی، نرم‌کننده‌ها، مایع دستشویی، صابون و همچنین شامپوی مخصوص کودکان را می‌توان نام برد.

منبع خبر

 

به گزارش خبرگزاری بورس نیوز

شرکت پدیده شیمی قرن در نوبت ورود به بورس قرار دارد و احتمالا هفته آینده شاهد عرضه اولیه این شرکت خواهیم بود.

ابراهیم ابراهیمی عضو هيات مديره گروه مالي كوروش، در گفت‌وگو با بورس نیوز درخصوص شرکت پدیده شیمی قرن بیان کرد: ۱۰۰ درصد شرکت پدیده شیمی قرن متعلق به هلدينگ پديده شيمي پايدار از زير مجموعه هاي گروه صنعتی گلرنگ است و منتظر درج نماد و عرضه آن در بازار بورس هستیم.

وی افزود: شرکت پدیده شیمی قرن، در زمینه تولید محصولات شوینده فعال بوده و محصولات شوینده با دو برند «اکتیو» و «حیات» روانه بازار می‌کند. پدیده شیمی قرن در حال حاضر ۷.۵ درصد سهم بازار محصولات شوینده کشور را در اختیار دارد و پیش بینی می شود تا سال ١٤٠٤ سهم بازار شرکت پدیده شیمی قرن از محصولات شوینده کشور به ۱۵ درصد برسد.

ابراهیمی تصریح کرد: فروش این شرکت در سال ٩٨ بالغ بر هزار میلیارد تومان و سرمایه ثبت شده این شرکت ۱۰۰ میلیارد تومان است که مطابق با مصوبه هيات پذيرش ۱۰ درصد از سهام این شرکت را با هماهنگي شركت بورس عرضه اولیه خواهد شد و لازم به ذکر است این شرکت از زمان تاسیس تا کنون، تجدید ارزیابی دارایی نداشته است.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.