Take a fresh look at your lifestyle.

علی انصاریان کجا کرونا گرفت؟

ساعاتی پش باخبر شدیم که متاسفانه علی انصاریان فوتبالیست خوب کشورمان به دلیل بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. علی انصاریان امروز به رفیق دیرین خود مهرداد میناوند که او هم چندی پیش درگذشت پیوست. روحش شاد و یادش گرامی.

گفته شده بیماری علی انصاریان و مهرداد میناوند از نوع پیشرفته بوده که از صحت و سقم آن بی اطلاعیم. برخی خبرها درباره اینکه مهرداد میناوند و علی انصاریان بعد از حضور در یک ویژه برنامه دربی به کرونا مبتلا شده اند و برخی معتقدند در یک کلینیک دندانپزشکی اما واقعا علی انصاریان کجا کرونا گرفت؟ در استودیوی اپلیکیشن پرسپولیس یا دندانپزشکی که با مهرداد میناوند با هم به آنجا رفته بودند؟ به نظر می رسد همه این ها در حد حدس و گمان است و نمی توان ان را اثبات کرد و چون این دو بزرگوار با هم در این دو مکان دیده شده بودند این احتمال شکل گرفته است.

به گزارش سایت مینویسممنبع خبرحضور در یک برنامه اینترنتی با مهرداد میناوند
علی انصاریان روز بیست و دو دی‌ ماه به همراه مهرداد میناوند که وی نیز با شرایطی مشابه هفته گذشته بر اثر درگیری بالای ریه پس از ابتلا به بیماری کووید جان باخت در یک ویژه برنامه اینترنتی به مناسبت برپایی مسابقه دربی تهران حضور یافته بود.علی انصاریان 45 ساله دو هفته پیش به بیمارستان رجوع کرد و به گفته پزشکان هشتاد درصد از ریه اش درگیر ویروس بود. روز گذشته شنیدیم که میزان اکسیژن خون او افزایش یافته اما ظهر امروز پزشک معالج او از وخامت دوباره حال علی انصاریان خبر داد.علی انصاریان را می توان هم استقلالی دانست و هم پرسپولیسی و در بین هواداران دو تیم هواداران زیادی دارد که همگی برای سلامتی او دست به دعا شده بودند.رمانتیسم عماد آخرین حضور انصاریان در عرصه بازیگری بود.روز 22 دی ماه امسال علی انصاریان به همراه مهرداد میناوند در یک برنامه اینترنتی به مناسبت برپایی مسابقه دربی تهران حضور داشتند و اینکه هر دو این عزیزان به فاصله کم بر اثر ویروس کرونا جان باختند ان شائبه را ایجاد می کند که آن ها ممکن است در این برنامه مبتلا به کرونا شده باشند.

قرار است پیکر علی انصاریان در کنار پدرش در خاک آرام بگیرد. بنابراین تشییع جنازه در قطعه هنرمندان انجام نخواهد شد.

به گزارش برخی منابع خبری میناوند همراه با علی انصاریان در استودیوی اپلیکیشن پرسپولیس برای تفسیر بازی شهرآورد تهران به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا

کلینیک دندانپزشکی

در پاسخ به این سوال که علی انصاریان و مهرداد میناوند کجا کرونا گرفتند برخی حضور در برنامه ویژه دربی و برخی دیگر حضور در یک کلینیک دندانپزشکی را علت کرونا گرفتن مهرداد میناوند و علی انصاریان می دانند. اما ماجرای کلینیک دندانپزشکی چیست؟

در کنار برنامه‌ای که اپلیکیشن پرسپولیس برای داربی تهران تدارک دیده بود، حضور میناوند و انصاریان در یک کلینیک دندانپزشکی هم اتفاق دیگری بود که بعد از درگذشت تلخ مرحوم میناوند در رسانه‌ها مطرح شد. چندی قبل، مهرداد میناوند ویدئویی از حضورش در این کلینیک پزشکی منتشر و از زحمات پزشکان این مرکز تشکر کرد. او گفت خیلی زودتر از اینها می‌خواسته به این مرکز مراجعه کند اما از ابتلا به کرونا می‌ترسیده است. با این وجود به محض حضور در این کلینیک متوجه شده پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شوند و خطری بیماران را تهدید نمی‌کند. علی انصاریان هم ویدئوی مشابهی درباره همین کلینیک منتشر کرد و در صحبت‌هایی که ظاهرا جنبه تبلیغاتی هم داشت از خدمات دندانپزشکی در این مرکز و البته رعایت کامل پروتکل‌ها تقدیر و تشکر کرد. از این قبیل ویدئوها در صفحه ورزشکاران و سلبریتی‌ها فراوان دیده می‌شود و ظاهرا موضوع غیر عادی و خاصی در کار نیست اما چندی بعد وقتی میناوند و انصاریان به کرونا مبتلا و هر دو بستری می‌شوند همه دوباره به سراغ آن ویدئوها می‌روند و کلینیک دندانپزشکی هم به عنوان یکی از مکان‌هایی که ممکن است ویروس کرونا در آنجا منتشر شده باشد، مطرح می‌شود.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.