Take a fresh look at your lifestyle.

قتل بابک خرمدین کارگردان سینما به دست پدر و مادرش!!!

بابک خرمدین متولد سال ۱۳۵۳ در تهران است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در دانشکده هنر های زیبا در دانشگاه تهران گرفته است و در سال 1388 فارع التحصیل شده است. او در سال 1379 دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد. .از آثار او می توان به فیلم بلند داستانی “سوگنامه ای برای یاشار” ۱۳۹۲ ساخته شده در لندن اشاره کرد.

گزیده خبرهای منتشر شده از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما به دست پدر و مادرش!!!

سرپرست دادسرای جنایی تهران از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما خبر داد.قاضی محمد شهریاری در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: جسد این شخص روز گذشته در اکباتان پیدا شده و در تحقیقات به عمل آمده پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند. سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع خبر

به گزارش شهرآرانیوز، قتل بابک خرم دین کارگردان سینمای ایران به دست پدر و مادرش صورت گرفته است که هر دو توسط پلیس بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار دادند و هنوز از انگیزه شان اطلاعاتی در دست نیست تنها یافته‌های خبرنگار ما این است که جسد بابک خرم دین بعد از قتل در خانه شان برای از بین بردن آثار جرم توسط قاتلان که تاکنون گفته می‌شود پدر و مادرش هستند مثله شده و به سطل آشغال، در فاز ۳ اکباتان انتقال داده شده است.
اعترافات پدر بابک خرمدین
پدر بابک خرمدین کارگردان سینما در اعترافات خود گفت: پسرم مجرد بود، به خاطراختلافاتی که داشتیم صبح قتل – روز یکشنبه- او را با خوراندن مواد بیهوشی بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیکترین سطل آشغال خیابانی انداختم.
صبح امروز یک جسد مثله شده در یک سطل زباله در خیابان نفیسی، محله اکباتان کشف شد.
این جسد متعلق به بابک خرم دین بود که بعد از مرگ مثله شده است.
ماموران کلانتری ۱۳۵ و تشخیص هویت و تجسس با حضور در محل کشف جسد و تشکیل پرونده در حال بررسی ابعاد این قتل هستند.

منبع خبر

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جسد بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران روز گذشته (۲۶ اردیبهشت ماه) در فاز ۳ شهرک اکباتان تهران کشف شد.
جسد بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران روز گذشته (۲۶ اردیبهشت ماه) در فاز ۳ شهرک اکباتان تهران کشف شد و پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد.
قتل بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران به دست پدر و مادرش بوده که هر دو توسط پلیس بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار دارند و هنوز از انگیزه شان اطلاعاتی در دست نیست.
بابک خرمدین متولد ۱۳۵۳ در تهران و کارگردان سینما است. «سوگنامه‌ای برای یاشار» به کارگردانی او در گروه هنر و تجربه اکران شد.منبع خبر
قتل بابک خرم دین کارگردان سینمای ایران به دست پدر و مادرش بود که هر دو توسط پلیس بازداشت شده و تحت بازجویی قرار گرفتند
پدر بابک خرمدین در بازجویی های ابتدایی گفت:پسرم مجرد بود او ما را آزار و اذیت می کرد جانمان به لب رسیده بود هر روز از دستش در امان نبودیم ناسزا می گفت و هرکاری دلش می خواست انجام می داد من و مادرش تصمیم گرفتیم از شر او رها شویم تا بیش از این آبرویمان نرفته است ابتدا قرص خوراندیم وقتی بی هوش شد با چاقو او را کشتم و جسدش را داخل حمام بردم بعد برای اینکه بتوانم از خانه خارج کنم جسدش را تکه تکه کردم داخل چمدانی گذاشتم و با همدستی همسرم جنازه را از خانه بیرون بردم و داخل سطل آشغال انداختم.منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.