Take a fresh look at your lifestyle.

برای ثبت نام در آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی تا پایان امشب فرصت دارید

مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی که در اسفند ماه برگزار می شود تا ساعت 24 امشب سه شنبه 16 دی ماه 99 تمدید شده و پس از آن به پایان می رسد. این سی و هشتمین آزمون دستیاری پزشکی است که برگزار می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند و داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند. همچنین اعضای هیئت علمی که قصد شرکت در آزمون آزمون دستیاری فوق تخصصی را دارند توجه داشته باشند که سهمیه پذیرش اعضای هیات علمی با تمامی مندرجات مرتبط با پذیرش در سهمیه مذکور از دفترچه راهنما حذف می شود بنابراین نسبت به ویرایش اطلااعات سهمیه ای خود اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا

آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی تا پایان ساعت 24 امشب

مهلت تمدید شده ثبت نام برای شرکت در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی وزارت بهداشت ساعت 24 امشب پایان می‌یابد.

به گزارش ایسنا، مهلت ثبت نام در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی وزارت بهداشت روز جمعه ۱۲ دی به اتمام رسیده بود، اما با تصمیم مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شده و داوطلبان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی وزارت بهداشت تا ساعت ۲۴ امشب (سه شنبه ۱۶ دی) فرصت دارند به مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در این آزمون ثبت نام کنند و داوطلبانی که قبلا در این آزمون ثبت نام کردند در مهلت مجدد می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

آزمون کتبی چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۵ گروه رأس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه، ۷ اسفند به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون فوق در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، با توجه به مصوبات نود وسومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، سهمیه پذیرش اعضای هیات علمی با تمامی مندرجات مرتبط با پذیرش در سهمیه مذکور از دفترچه راهنما حذف می شود. بنابراین داوطلبانی که سهمیه هیات علمی را انتخاب نموده اند نیز تا ساعت ۲۴ امشب باید جهت ویرایش سهمیه خود اقدام کنند و در صورت عدم ویرایش سهمیه این دسته از داوطلبان، سهمیه آنها به سهمیه آزاد تغییر خواهد کرد.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری مهر

آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی ساعت 24 امشب

به گزارش خبرنگار مهر، سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود.

ثبت نام سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در روزهای ۷ تا ۱۱ دی ماه ۹۹ انجام شد و پس از تغییر در سهمیه هیات علمی مصوب شورای آموزش پزشکی و تخصصی مهلت ثبت نام تمدید شد.

مهلت ثبت نام از شنبه تا سه شنبه ۱۳ تا ۱۶ دی ماه ۹۹ تمدید شده  و ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۱۶ دی آخرین مهلت ثبت نام است. ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir صورت می گیرد.

دفترچه راهنمای ثبت نام سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در سایت مرکز سنجش قابل دسترسی است و داوطلبان باید با مطالعه آن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.