Take a fresh look at your lifestyle.

دلیل ناراحتی هواداران استقلال از آریا عظیمی نژاد چه بود؟

روز گذشته و در جریان برنامه عصر جدید آقای آریا عظیمی نژاد حرفی زد که برایش گران تمام شد و هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی از او انتقاد کردند و موجب شد که آریا عظیمی نژاد از آنها معذرت خواهی کند.

به گزارش به گزارش جام نیوز منبع خبر

عذرخواهی آریا عظیمی نژاد از هواداران تیم استقلال

در برنامه شب گذشته عصر جدید، آریا عظیمی نژاد داور مسابقه در زمان صحبت‌های احسان علیخانی که دانش فوتبالی عظیمی‌نژاد را با گفتن جمله «آریا فکر می‌کنه بیرانوند دروازه‌بان تراکتور تبریز است»، زیر سوال برده بود به میان کلمات علیخانی آمد و با گفتن جمله «یه موجود ماقبل تاریخ کی بود؛ استرا. استراماچونی» موجب ناراحتی هواداران استقلال شد.

بعد از این دیالوگ که چند ثانیه طول کشید و می‌توانست در زمان ارائه برنامه پخش نشود، در شبکه‌های اجتماعی استقلالی‌ها به شدت نسبت به این اظهارنظر موضع گرفتند و ناراحتی خودشان را ازآریا عظیمی نژاد ابراز کردند. عظیمی‌نژاد که اصلا به فوتبال علاقه‌ای ندارد و در گذشته صراحتا در برنامه دورهمی به این موضوع اشاره کرده بو.

بعد از پخش برنامه و عکس العمل طرفداران استقلال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن دلجویی از طرفداران استقلال دلیل صحبت‌های خود را فقط به دلیل سختی تلفظ استراماچونی اعلام کرد و گفت «تلفظ این اسم برایش یادآور اسم‌های دوران زمین‌شناسی قدیم است و منظورش فقط همین بوده است.»

عظیمی‌نژاد در خاتمه گفته همه را دوست دارد از آبی گرفته تا قرمز و چه بی‌رنگ مثل خودش.

متن معذارت خواهی آریا عظیمی نژاد

به گزارش به گزارش خبر آنلاین منبع خبر

عظیمی نژاد: استراماچونی موجود ماقبل تاریخ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛آریا عظیمی نژاد که به عنوان یکی از داوران برنامه عصر جدید در شبکه سه فعالیت می کند،شب گذشته و در قسمتی از این برنامه که بحث به فوتبال کشیده شد،در پاسخ به صحبت های احسان علیخانی در مورد فوتبالی نبودنش و این که او نمی داند حتی علیرضا بیرانوند در چه تیمی بازی می کند گفت:«یک موجود ماقبل تاریخی بود به نام استراماچونی!»

این صحبت عجیب از عظیمی نژاد واکنش تند هواداران استقلال را در اینستاگرام او به دنبال داشته است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.