Take a fresh look at your lifestyle.

هدیه تهرانی پس از هشت سال با همگناه مصطفی کیایی به شبکه نمایش خانگی می‌آید

سریال هم گناه جدیدترین ساخته مصطفی کیایی از اسفند ماه آماده پخش در شبکه نمایش خانگی خواهد شد. هدیه تهرانی که آخرین بار در سریال قلب یخی حضور داشت بعد از 8 سال با هم گناه به شبکه نمایش خانگی باز می گردد. دیگر بازیگران این سریال پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی و …. می باشند.

به گزارش شما نیوز

پخش سریال خانگی هم گناه از اوایل اسفند ماه

مجوز ساخت «هم گناه» تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی کیایی از طرف شورای پروانه ساخت غیر سینمایی صادر شده است. محسن کیایی به همراه علی کوچکی نگارش فیلمنامه را برعهده دارند. این نخستین تجربه برادران کیایی در شبکه نمایش خانگی است که در قالب سریالی اجتماعی رقم خواهد خورد.

این سریال که در مرحله پیش تولید قرار دارد تاکنون برخی از بازیگران خود را شناخته و ترکیب جدیدی از بازیگران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی خواهد آورد.

اسامی بازیگران سریال هم گناه

پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان و مسعود رایگان تاکنون به «هم گناه» پیوسته و به زودی بازیگران جدیدی به جمع آن ها اضافه خواهند شد.

منبع خبر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان

رونمایی از گریم هدیه تهرانی در سریال «هم‌گناه» + عکس
هدیه تهرانی پس از هشت سال با «هم‌گناه» مصطفی کیایی به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین بار در سال ۹۰ با سریال «قلب یخی» بود که هدیه تهرانی به عنوان ستاره سینمایی راضی به ایفای نقش در شبکه نمایش خانگی شد. حالا با گذشت هشت سال، این‌بار «هم‌گناه» مصطفی کیایی هدیه تهرانی را به قاب نمایش خانگی آورده تا شاهد نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز دیگری از او در دل درام خانوادگی «هم گناه» باشیم.

سریال هم گناههدیه تهرانی در نقش «زیبا» و محسن کیایی در نقش «آرمان» دو شخصیت اصلی «هم گناه» هستند که در کنار سایر بازیگران از جمله پرویز پرستویی و حبیب رضایی قصه‌های خانواده صبوری را روایت می‌کنند.

«هم‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی آخرین مراحل فنی برای توزیع در شبکه نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد. این سریال از روز‌های ابتدایی اسفندماه در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

منبع خبر

به گزارش ایران آنلاین

هدیه تهرانی پس از هشت سال با «هم‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی به شبکه نمایش خانگی می‌آید. تهرانی که یکی از نخستین بازیگران نام‌دار شبکه نمایش خانگی است، هشت سال پیش با «قلب یخی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در یک سریال حاضر شد.

تهرانی در نقش «زیبا» و محسن کیایی در نقش «آرمان» دو شخصیت اصلی «هم‌گناه» هستند که در کنار سایر بازیگران از جمله پرویز پرستویی و حبیب رضایی قصه‌های خانواده صبوری را روایت می‌کنند.

این سریال به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی آخرین مراحل فنی برای توزیع در شبکه نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد. این سریال از روزهای ابتدایی اسفندماه در شبکه نمایش خانگی و فیلیمو پخش خواهد شد.

منبع خبر

View this post on Instagram

 

. رونمایی از گریم هدیه تهرانی و محسن کیایی در سریال همگناه . هدیه تهرانی پس از هشت سال با همگناه مصطفی کیایی به شبکه نمایش خانگی می‌آید . اولین بار در سال ۹۰ با سریال قلب‌‌یخی بود که هدیه تهرانی به عنوان ستاره سینمایی راضی به ایفای نقش در شبکه نمایش خانگی شد. حالا با گذشت هشت سال، این‌بار همگناه مصطفی کیایی هدیه تهرانی را به قاب نمایش خانگی آورده تا شاهد نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز دیگری از او در دل درام خانوادگی همگناه باشیم. . هدیه تهرانی در نقش «زیبا» و محسن کیایی در نقش «آرمان» دو شخصیت اصلی همگناه هستند که در کنار سایر بازیگران از جمله پرویز پرستویی و حبیب رضایی قصه‌های خانواده صبوری را روایت می‌کنند. . همگناه به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی آخرین مراحل فنی برای توزیع در شبکه نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد. این سریال از روزهای ابتدایی اسفندماه در شبکه نمایش خانگی و فیلیمو پخش خواهد شد. . ویدیویی از مراحل گریم و آماده سازی هدیه تهرانی و محسن کیایی را برای این سریال می‌بینید. . @filimocom @hamgonah.series #همگناه#هم_گناه#پرویزپرستویی#هدیه_تهرانی#محسن_کیایی#حبیب_رضایی

A post shared by محسن کیایی (@mohsen_kiaee) on

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.