Take a fresh look at your lifestyle.

آخرین اخبار وضعیت جاده های گیلان امروز ۲۳ بهمن ۹۸

بارش شدید و بی سابقه برف در استان گیلان باعث به وجود آمدن مشکلاتی در جاده های ارتباطی این استان شد. در ادامه آخرین اخبار وضعیت جاده های گیلان تاریخ 23 بهمن 98 را به عرض شما خواهیم رساند تا در صورت نیاز به تردد در این مسیر از وضعیت باز یا بسته بودن جاده های منتهی به استان گیلان باخبر شوید.

به گزارش خبرگزاری ایسنا

آخرین اخبار وضعیت جاده های گیلان امروز 23 بهمن 98

از سفر غیرضروری به گیلان خودداری کنید/ بازگشایی یک لاین از محور آزادراه قزوین-رشت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لزوم تردد با زنجیر چرخ در محورهای استان گیلان خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون تردد در اکثر محورهای استان گیلان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است. همچنین برای تردد در محورهای زنجان-طارم، زنجان-دندی، قیدار-ابهر استان زنجان نیز باید زنجیر چرخ به همراه داشت.

وی افزود: یک لاین از محور آزادراهی قزوین-رشت بازگشایی شده است و تردد به آرامی در جریان است اما جاده قدیم این محور همچنان مسدود است. تاکید ما بر این است که محورهای استان گیلان همچنان مناسب سفر نیست.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش‌ها کولاک نیز در محورهای اردبیل-سراب، اردبیل-آستارا استان اردبیل و برخی از محورهای گیلان و زنجان مشاهده می‌شود گفت: شاهد بارش باران در محور زاهدان-خاش و میرجاوه استان سیستان و بلوچستان هستیم.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وزش باد همراه با گرد و خاک نیز در محور نهبندان-زاهدان استان خراسان جنوبی گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در ادامه افزود: ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری مهر

آخرین اخبار وضعیت جاده های گیلان امروز 23 بهمن 98

تمام راه های اصلی گیلان باز است/ برق ۸۵ هزار مشترک وصل شد

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه تمام راه های اصلی استان باز و خودروهای گرفتار در برف رهاسازی شدند، گفت: برق ۸۵ هزار مشترک گیلانی نیز وصل شد.
به گزارش خبرنگار مهر، استاندار گیلان دقایقی پیش در گفتگویی تلویزیونی با اشاره به بارش شدید برف در استان گیلان، اظهار کرد: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی به بیش از دو متر و در شهرهای همانند رشت، لاهیجان و رودسر به بیش از دو متر رسیده است.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد انسداد محورهای اصلی بودیم که بازگشایی این محورها را در دستور کار قرار دادیم، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته محورهای اصلی تا بامداد امروز بازگشایی و خودروهای گرفتار در برف رهاسازی شدند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بازگشایی راه‌های روستایی نیز از صبح امروز آغاز شده است، گفت: استان قزوین به عنوان استان معین برای گیلان در نظر گرفته شده است استان‌های همجوار نیز اکیپ‌های فنی خود را اعزام کرده‌اند که تعدادی از این اکیپ‌ها در محل حضور دارند.

منبع خبر

به گزارش پورتال خبری برترینها

آخرین اخبار از وضعیت مناطق برف‌زده گیلان

برترین‌ها: رشت- بارش برف شدید طی دو روز گذشته در استان گیلان سبب بروز مشکلات فراوان اعم از انسداد راه ها و قطعی آب و برق بیش از ۲۲۰ هزار مشترک شهری و روستایی و فوت هفت نفر در این استان شد.

اسکان اضطراری ۵۰۰ نفر از در راه ماندگان

استاندار گیلان گفت: تعداد زیادی از مسافران و خودروهای آزاد راه قزوین – رشت و در محور امامزاده هاشم به رشت و همچنین سراوان به فومن بر اثر شدت بارش و عدم همراه بودن تجهیزات زمستانی گرفتار شدند که با تلاش راهداران و دستگاه‌های خدماتی حدود ۵۰۰ نفر از این مسافران اسکان اضطراری یافتند.

محورهای اصلی مواصلاتی شهر رشت بازگشایی شد

شهردار رشت گفت: عملیات برف‌روبی همچنان در سطح شهر ادامه دارد و محورهای اصلی رفت و آمد و راه‌های مواصلاتی سطح شهر رشت بازگشایی شد و تلاش و اقدامات لازم برای بازگشایی معابر فرعی شهر نیز در حال انجام است.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری ایرنا

ایرنا- جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: تردد در محورهای اسالم- خلخال، سیاهکل- دیلمان، ماسوله، امام زاده اسحاق (ع)، امام زاده هاشم (ع) و انزلی – رضوانشهر، فومن – سراوان و فومن به ضیابر که از محورهای پرتردد استان می باشد، به دلیل شدت بارش برف و کولاک فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

سرهنگ جابر صفاری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس در راه های استان حضور فعال دارد و ضمن کنترل خودروها از تردد خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ در مسیرها به منظور حفظ جان و ایمنی سرنشینان ممانعت می کند.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای استان بر احتیاط بیشتر رانندگان بدلیل لغزنده بودن راهها تاکید کرد و  افزود: هم اینک راه های ارتباطی بین شهری استان خیابانها و معابر شهری لغزنده و تردد در آنها اندکی کند اما روان است.

وی از رانندگان  خواست سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت و از ترمز زدن های ناگهانی در سطح جاده اجتناب کنند ضمن آنکه سالم بودن برف پاکن خودرو حائز اهمیت است تا در چنین شرایطی دید افقی رانندگان دچار مشکل نشود.

سرهنگ صفاری با اشاره به بسته بودن محور آستار- اردبیل بدلیل بارش شدید برف و غیر ایمن بودن آن نیز گفت : این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و با مهیا شدن شرایط برای تردد،  بازگشایی خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد : رانندگان از سفرهای غیر ضروری در راههای استان بویژه محورهای کوهستانی و برفگیر تا عادی شدن شرایط خودداری کنند.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان همچنین به شهروندان توصیه کرد : قبل از حرکت برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس بگیرند.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.