Take a fresh look at your lifestyle.

آزاده نامداری درگذشت(خودکشی آزاده نامداری)

با عرض تسلیت خدمت خانواده آن مرحومه و دوست داران هنرمند درگذشته خبر فوت آزاده نامداری دقایقی پیش اعلام شده است. یک منبع آگاه از طرف خبرگزاری مهر اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد. خانواده این مجری معروف صداوسیما که در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد. در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری مهر : منبع خبربه گزارش خبرنگار مهر، یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد. خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد. در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد.

دقایقی قبل خبر فوت مشکوک بانویی در منطقه سعادت آباد تهران اعلام شد. بعد از بررسی‌های بیشتر افراد حاضر در صحنه اعلام کردند که پیکر متوفی متعلق به آزاده نامداری مجری صداوسیما است. هنوز هیچ مقام رسمی فرد فوت شده را تعیین هویت نکرده و از نحوه مرگ این فرد اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.
خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است. وی به پرسنل اورژانس گفته است که این پیکر متعلق به آزاده نامداری است.

آزاده نامداری در روز اول فروردین ماه به همراه دخترش با انتشاز پستی فرا رسیدن سال 1400 را تبریک گفته بود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.