Take a fresh look at your lifestyle.

اخبار کرونا در اصفهان را اینجا بخوانید

روز دوشنبه پنجم اسفند آزمایش کرونا دو خانم در اصفهان مثبت اعلام شد. اخبار مرتبط با کرونا در اصفهان را می توانید از طریق این صفحه پیگیری کنید.

به گزارش خبرگزاری ایسنا

مورد جدیدی به مبتلایان کرونا در اصفهان اضافه نشده است

آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مورد جدیدی از ابتلا به کرونا در اصفهان گزارش نشده است.

وی افزود: روز (دوشنبه- پنجم اسفند) آزمایش کرونا دو خانم در اصفهان مثبت اعلام شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه استعمال قلیان یکی از راه های شیوع کرونا است، گفت: با توجه به همه گیری این ویروس و بنابر دستور وزارت بهداشت، از بعد از ظهر امروز، ابلاغ تعطیلی این مراکز به واحدهای صنفی داده می شود. براساس این ابلاغیه از فردا صبح (چهارشنبه-۷ بهمن ماه) تا اطلاع ثانوی تمام واحدهای چایخانه و قلیان شهرستان اصفهان تعطیل خواهد بود.

نجیمی با تاکید براینکه آمار مبتلایان به کووید -۱۹ تنها از طریق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باید اطلاع رسانی شود، خاطرنشان کرد: موارد مشکوک به این بیماری بررسی و در صورت مثبت بودن اعلام می شود.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری برنا

کاهش محسوس تاکسی های اینترنتی اصفهان در پی شیوع کرونا

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در پاسخ به پرسشی مبنی بر کاهش فعالیت تاکسی های اینترنتی در شهردر روزهای اخیراظهار کرد: گزارشاتی در این خصوص دریافت کرده ایم و در حال مذاکره و رایزنی با شرکت های تاکسی اینترنتی برای افزایش فعالیت آنها برای جابجایی مسافران هستیم.

هادی منوچهری با اشاره به اینکه 9 هزار سرویس مدرسه در شهر اصفهان 72 هزار دانش آموز را جابجا می کند و 23 هزار تاکسی زرد در شهر تردد دارد، گفت: برای مقابله با شیوع احتمالی ویروس کرونا بین دانش آموزان، مسافران و رانندگان، همه سرویس مدارس شهر اصفهان و تاکسی ها ضدعفونی می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: به رانندگان تاکسی آموزش لازم برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده از آن بر روی صندلی ها، دستگیره و دیگر قسمت های مورد نیاز خودرو صورت گرفته است و باید روزی سه بار خودروها ضدعفونی شود.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری برنا

کرونا هوای اصفهان را به شاخص پاک رساند!

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با میانگین ساعتی ۴۵ بعد از تجربه مدت ها تجربه هوای ناسالم در وضعیت پاک قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،با کاهش محسوس رفت وآمد و تردد وسایل نقلیه در شهر، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز – چهارشنبه هفتم اسفند ماه- با میانگین ۴۰ در وضعیت پاک ثبت شد.

هم اکنون و در ساعات اولیه روز کیفیت هوای این کلانشهر با میانگین ساعتی ۴۵ همچنان در وضعیت پاک قرار دارد.

بر این اساس شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های پایش دائم از جمله میدان احمدآباد روی عدد ۱۸، خیابان استانداری روی عدد ۸۶، خیابان دانشگاه روی عدد ۵۳ و بزرگراه خرازی روی عدد ۲۱ گزارش می‌شود.

کیفیت هوا در دیگر شهرهای استان از جمله شاهین شهر با میانگین ۵۵ و سجزی با میانگین ۶۵ در وضعیت سالم و در مبارکه و نجف آباد به ترتیب با میانگین ۴۹ و ۳۲ پاک است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین

چرا مدارس اصفهان تعطیل نشدند؟

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان ، حیدر علی عابدی پیرامون عدم تعطیلی مدارس اصفهان به دلیل شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: ذهنیت رسانه‌ها و مردم این است که تنها راه پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تعطیلی مدارس و مراکز تجمع و قرنطینه سازی است.

شرایط اصفهان با سراسر کشور متفاوت است و اگر به توصیه‌های حفاظتی توجه شود مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود.

منبع خبر

ک

ک

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.