Take a fresh look at your lifestyle.

رده بندی جدید فوتبال جهان؛ استقلال در صدر تیم‌های فوتبال ایران و ۱۳۱ جهان

در روز 28بهمن 98 جدیدترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان اعلام شد. در این رده بندی استقلال تهران در رده 131جهان و صدر جدول تیم های فوتبال ایرانی قرار گرفت.در این رده بندی پرسپولیس در رده 160 جهان و ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان به ترتیب در رتبه 189 و 242 جهان قرار گرفتند.
به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا

براساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که دیروز از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با صعود 3 پله‌ای نسبت به رده بندی قبل و با 4327 امتیاز در رتبه 131 جهان قرار گرفت و همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.رده بندی جدید فوتبال جهان؛ استقلال در صدر تیم‌های فوتبال ایران و 131 جهاندر این رده بندی پرسپولیس تهران با 3975 امتیاز و با 3 پله سقوط و قرار گرفتن در رده 160 جهان، همچنان رتبه دوم ایران را در اختیار دارد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با 3592 امتیاز و 20 پله سقوط نسبت به رده بندی قبل، در رده 189 جهان و سوم ایران قرار گرفت.سپاهان اصفهان با 25 پله صعود در رتبه 242 جهان و چهارم ایران جای گرفت. در سطح جهانی جایگاه 6 تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با 15962 امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی  است. پس از این تیم، بارسلونا با 14827 امتیاز در رتبه دوم جای دارد. ریورپلاته با 12609 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.نکته جالب توجه در این رده بندی قرار گرفتن الهلال در رتبه هشتم جهان و بالاتر از پالمیراس و یوونتوس است. تیم‌های فلامینگو، والنسیا، منچسترسیتی، بوکاجونیورز در رتبه‌های چهارم تا هفتم جهان جای دارند.منبع خبر
به گزارش خبرگزاری قطره

براساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که دیروز از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با صعود ۳ پله‌ای نسبت به رده بندی قبل و با ۴۳۲۷ امتیاز در رتبه ۱۳۱ جهان قرار گرفت و همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

در این رده بندی پرسپولیس تهران با ۳۹۷۵ امتیاز و با ۳ پله سقوط و قرار گرفتن در رده ۱۶۰ جهان، همچنان رتبه دوم ایران را در اختیار دارد. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با ۳۵۹۲ امتیاز و ۲۰ پله سقوط نسبت به رده بندی قبل، در رده ۱۸۹ جهان و سوم ایران قرار گرفت.

رده بندی جدید فوتبال جهان؛ استقلال در صدر تیم‌های فوتبال ایران و 131 جهانسپاهان اصفهان با ۲۵ پله صعود در رتبه ۲۴۲ جهان و چهارم ایران جای گرفت.

در سطح جهانی جایگاه ۶ تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با ۱۵۹۶۲ امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی است. پس از این تیم، بارسلونا با ۱۴۸۲۷ امتیاز در رتبه دوم جای دارد. ریورپلاته با ۱۲۶۰۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

نکته جالب توجه در این رده بندی قرار گرفتن الهلال عربستان در رتبه هشتم جهان و بالاتر از پالمیراس و یوونتوس است. تیم‌های فلامینگو، والنسیا، منچسترسیتی، بوکاجونیورز در رتبه‌های چهارم تا هفتم جهان جای دارند.

منبع خبر

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان
 براساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۲۸ بهمن) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با صعود ۳ پله‌ای نسبت به رده بندی قبل و با ۴۳۲۷ امتیاز در رتبه ۱۳۱ جهان قرار گرفت و همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.در این رده بندی پرسپولیس تهران با ۳۹۷۵ امتیاز و با ۳ پله سقوط و قرار گرفتن در رده ۱۶۰ جهان، همچنان رتبه دوم ایران را در اختیار دارد. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با ۳۵۹۲ امتیاز و ۲۰ پله سقوط نسبت به رده بندی قبل، در رده ۱۸۹ جهان و سوم ایران قرار گرفت.سپاهان اصفهان با ۲۵ پله صعود در رتبه ۲۴۲ جهان و چهارم ایران جای گرفت.

در سطح جهانی جایگاه ۶ تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با ۱۵۹۶۲ امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی  است. پس از این تیم، بارسلونا با ۱۴۸۲۷ امتیاز در رتبه دوم جای دارد. ریورپلاته با ۱۲۶۰۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

نکته جالب توجه در این رده بندی قرار گرفتن الهلال عربستان در رتبه هشتم جهان و بالاتر از پالمیراس و یوونتوس است. تیم‌های فلامینگو، والنسیا، منچسترسیتی، بوکاجونیورز در رتبه‌های چهارم تا هفتم جهان جای دارند.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.