Take a fresh look at your lifestyle.

برنامه جوکر چند شنبه ها میاد و چند قسمته

برنامه جوکر با موضوع کمدی اجتماعی و بازی چهره های معروف به تازگی بصورت سریال از فیلیمو پخش می شود. این برنامه در واقع یک رئالیتی شو به شکل مسابقه و براساس نسخه های موفق آمریکایی است و به این صورت می باشد که در هر فصل آن 8 نفر به مدت 6 ساعت زمان دارند تا با برنامه‌ های مختلف همدیگر را بخندانند، بدون اینکه خودشان بخندد و هر فردی که بخندد از بازی حذف می شود.

برنامه جوکر چیست

لوکیشن برنامه جوکر، فضایی با امکانات ضروری و دکور 360 درجه است، همه نقاط این فضا مجهز به بیش از 40 دوربین پیدا و پنهان می باشد تا لبخند یا خنده شرکت کننده ها ضبط شود.

هر فرد زمان مشخصی برای اجرا یا جوکر تایم دارد که در ان تایم همه توجه ها به سمت اوست و می‌تواند از هر روشی برای خنداندن دیگران استفاده کند. در صورتی که شرکت کنندگان فعال نباشند از بازی حذف می شوند و تنها راه ارتباط آنان با بیرون تلفنی می باشد که توسط میزبان کنترل می‌ شود.

با خندیدن شرکت کننده ها ابتدا کارت زرد و برای بار دوم کارت قرمز دریافت می کند که به معنی خروج و حذف او از بازی می باشد. در فضای بازی اتاقی به نام اونجا وجود دارد که شرکت کننده ها با اجازه از میزبان (سیامک انصاری)، وارد آن شده و از وسایلی که برای خنداندن دیگران کمک می‌ کنند، استفاده می کنند.

به هر شرکت کننده در ابتدای ورودش به مسابقه کیفی داده می‌ شود که در آن 12 میلیون و 500 هزار تومان وجود دارد. هر فردی که ببازد، این کیف را از دست می‌ دهد و باید مسابقه را ترک کند. آخرین نفری که بخندد، در پایان برنده 150 میلیون تومان می‌ شود.

همچنین شرکت کنندگانی نیز با نام زامبی و با یک کیف 50 میلیون تومانی وارد مسابقه می‌ شوند که می‌ توانند بخندند.

هر شرکت کننده ای که کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، به اتاق میزبان می رود و در کنار او ادامه مسابقه را تماشا می‌ کند. با حذف شدن شرکت‌ کنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند، برنده مسابقه می‌ شود، تندیس و جایزه بزرگ را دریافت می‌ کند و به قسمت فینال فینالیست‌ ها راه پیدا می کند.

مهمانان برنامه جوکر

کارگردانی برنامه جوکر به عهده حامد میرفتاحی و میزبان آن سیامک انصاری است.

در فصل اول برنامه جوکر، مهمانان برنامه امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه بودند که غلامرضا نیکخواه و امین حیایی قدرتمند ظاهر شدند و توانستند به دو نفر از شرکت‌ کنندگان کارت زرد بدهند.

برنامه جوکر چند شنبه است

پخش برنامه جوکر از 6 آذر ماه 1400 در فیلیمو آغاز شد. زمان پخش برنامه جوکر هر هفته شنبه‌ ها ساعت 8 صبح می باشد.

هر فصل جوکر 6 قسمت است و هر قسمت یک ساعت است. گفته می شود مسابقه جوکر در 16 ساعت اول پخش خود، رکورد تماشای یک مجموعه نمایش خانگی را به نام خودش ثبت کرده است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.