Take a fresh look at your lifestyle.

بیشترین آمار مبتلایان کرونا در هفته اول فروردین

طبق نظر کارشناسان کرونا در هفته های پیش رو شدت خواهد گرفت و در هفته اول فروردین بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را خواهیم داشت که امیدواریم بعد از آن کرونا روند نزولی پیدا کند. در روزهای آینده حدالامکان از خانه خارج نشوید و رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرید.

به گزارش خبرگزاری ایسنا

شیب کرونا در هفته های آینده صعودی است

یک متخصص بیماریهای عفونی با هشدار نسبت به افزایش موج مبتلایان کرونا در هفته های آینده، از مردم خواست تا حد امکان از رفتن به بازار و انجام خریدهای نوروزی خودداری کنند.

دکتر علیرضا جانبخش متخصص بیماریهای عفونی در گفت و گو با ایسنا، با هشدار نسبت به افزایش مبتلایان کرونا در هفته‌های آتی گفت: بر اساس پیش بینی ، بیماری کرونا در حال پیشرفت بوده و در هفته های آتی به اوج خود می رسد.

وی افزود: بر اساس پیش بینی ها و روند بیماری، بیشترین آمار مبتلایان را در هفته اول فروردین خواهیم داشت، بنابراین ضرورت دارد مردم بیش از پیش رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری را داشته باشند.

جانبخش افزود: در چند روز اخیر که موارد پیشگیری به خوبی انجام می شود شاهد کنترل بهتر بیماری و کاهش مراجعات بودیم، اما مجددا از روز گذشته حجم مراجعات بیماران افزایش یافته و مردم باید بدانند مراقبت ها باید ادامه داشته باشد.

در روزهای باقی مانده آخر سال توصیه میشود افراد حتی المقدور بصورت اینترنتی خرید کرده و در صورت نیاز مواد خوراکی را از سوپرمارکت هایی تهیه کنند که پیک موتوری داشته باشند.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.