Take a fresh look at your lifestyle.

حریرچی: برای برگزاری مراسم شب قدر تمهیداتی اندیشیده ایم

ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری آیین شب‌های قدر، با کمترین میزان آسیب به مردم، پس از نهایی شدن، روز یکشنبه اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب

ایرج حریرچی اظهار داشت: در کمیته اجتماعی و امنیتی و در نشست روسای کمیته‌های مقابله با کرونا در حضور رییس جمهوری تصمیمات اولیه برای آیین شب‌های احیا اندیشیده شده و پس از نهایی شدن روز یکشنبه هفته آینده اعلام می شود.

وی با بیان اینکه در مورد بسیاری از آیین‌ها هنوز زود است که به شکل سال‌های گذشته بتوان برگشت، بیان کرد: نباید انتظار داشت بازگشت به روند عادی در کشور، برگزاری مراسم‌ها، اجتماعات و دید و بازدید های خانوادگی به زودی میسر شود.

حریرچی با اشاره به اشتیاق ملت ایران برای برگزاری مراسم شب های قدر تصریح کرد: تمهیداتی برای برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر اندیشیده شده تا حداقلِ آسیب رسانی به مردم رخ دهد.

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: آزمون های سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری و آزمون‌هایی که در آینده افراد موثر است با حفظ رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی یادآور شد: ورود و خروج و سفر برای حضور در مراکز امتحانی نکته قابل تامل در برگزاری آزمون‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا است که در این زمینه نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها در مناطق غیرسفید و غیرکم‌خطر در شرایط بحرانی مانند شیوع کرونا، اولین مراکزی هستند که تعطیل می‌شوند و جزو آخرین مناطقی هستند که بازگشایی می‌شوند.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.