Take a fresh look at your lifestyle.

سعید آقایی در ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال بازی می کند

با توجه به اینکه سعید آقایی مدافع محبوب یحیی گل محمدی در دیدار پرسپولیس با ذوب آهن اخراج شده بود در بازی مقابل سپاهان حضور نداشت و علی شجاعی جایگزین او در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان شد که بازی خوبی را نیز به نمایش گذاشت. به همین دلیل به نظر می رسید که در بازی دربی نیز شجاعی به جای سعید آقایی به میدان برود اما طبق آخرین خبرها سعید آقایی در ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال در روز دوشنبه حضور خواهد داشت.

به گزارش فرارو

سعید آقایی در ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال بازی می کند

سعید آقایی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس قرار است در دربی پایتخت به زمین مسابقه برود. تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی در دیدار معوقه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر برابر سپاهان اصفهان با نتیجه صفر بر صفر به تساوی رسید و قرار است در چارچوب دربی پایتخت با استقلال بازی کند.

با توجه به اینکه سعید آقایی در دیدار با ذوب آهن اخراج شده بود، مقابل سپاهان حضور نداشت و علی شجاعی به جای او به زمین رفت. با توجه به درخشش شجاعی مقابل سپاهان گفته می‌شد شاید این بازیکن در دیدار دربی پایتخت نیز به زمین مسابقه برود.
البته با توجه به ترکیب تاکتیکی یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس، سعید آقایی مقابل استقلال بازی می‌کند و به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

دیدار ۲ تیم استقلال و پرسپولیس دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.