Take a fresh look at your lifestyle.

احتمال حضور شیخ دیاباته در دربی بهمن ۹۸ وجود دارد

خبر مصدومیت شیخ دیاباته موجب نگرانی هایی درباره عدم حضور او در دربی بهمن 98 شده بود. اما طبق آخرین اخبار و عکس های منتشر شده شیخ دیاباته در حال سرما درمانی و ریکاوری است و احتمال حضور شیخ دیاباته در دربی جمعه 17 بهمن وجود دارد.

به گزارش سایت خبری ورزش 3

شیخ دیاباته وارد اتاق انجماد شد

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت مهاجم یک متر و نود و چهار سانتی استقلالی ها در دیدار قبلی این تیم قطعا مهم ترین خبری بود که از اردوی آبی ها برای دربی نود و دوم مخابره شد و بسیاری از هواداران این تیم را نگران کرد.

شیخ دیاباته از ناحیه دوقلوی پا آسیب دید و با توجه به اعلام رسمی کادر پزشکی آبی ها مبنی بر نرسیدن این بازیکن به دربی پیش رو، کماکان خیلی از گمانه زنی ها از آماده شدن قریب الوقوع وی برای بازی حساس برابر پرسپولیس می گوید. این اتفاق در حالی می افتد که هواداران آبی تقریبا هر روز مهاجم مالیایی خود را در حال ریکاوری می بینند و همین موضوع نیز امیدواری آنها را بیش از پیش می کند. حتی اگر اظهارنظری صریح مبنی بر نرسیدن وی بیان شده باشد.

اما امروز و در آخرین اقدامی که درباره مهاجم 31 ساله استقلالی ها به کار بسته شده، وی را در حال ریکاوری با دستگاهی غیرمتعارف در ورزش ایران دیدیم. یکی از مهم ترین اقدامات شیخ دیاباته این روزها، قطعا ایستادن درون دستگاهی خاص برای ترمیم بافت های آسیب دیده است.

منبع خبر

ببینید: ساعت برگزاری دربی جمعه 17 بهمن 98

به گزارش خبرگزاری برنا

بازتاب گسترده نخستین تصویر دیاباته در اتاق انجماد+ عکس
حضور شیخ دیاباته در اتاق انجماد بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امروز و در ادامه روند درمانی شیخ دیاباته مهاجم  تیم فوتبال استقلال تهران تصویری از وی  در حال ریکاوری با دستگاهی جدید در ورزش ایران به نام اتاق انجماد بودیم.

همانگونه که در تصویر بالا می بینید این اتقاق از پیشرفته ترین امکانات ورزشی روز به شمار می رود که پیش از این کمتر دیده بودیم و گفته می شود یکی از مهم ترین اقدامات درمانی شیخ دیاباته این روزها، ایستادن درون دستگاه بالا است.

به هرحال تنها دقایقی بعد از انتشار، این تصویر بازتاب گستردهی در فضای مجازی داشت و حتی برخی معتقد بودند این بازیکن با این اقدامات به دربی 92 خواهد رسید.

منبع خبر

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال

آخرین تلاش های شیخ برای رسیدن به دربی / دیاباته وارد اتاق انجماد شد

کلینیک باشگاه استقلال امروز یک مهمان ویژه داشت. بازیکنی که این روزها حجم اصلی اخبار را به خود اختصاص داده و کماکان صحبت ها درباره حضور و یا عدم حضور در دربی نود و دوم بسیار داغ است. به گزارش خانه فوتبال، مصدومیت مهاجم یک متر و نود و چهار سانتی استقلالی ها در دیدار قبلی این تیم قطعا مهم ترین خبری بود که از اردوی آبی ها برای دربی نود و دوم مخابره شد و بسیاری از هواداران این تیم را نگران کرد.

شیخ دیاباته از ناحیه دوقلوی پا آسیب دید و با توجه به اعلام رسمی کادر پزشکی آبی ها مبنی بر نرسیدن این بازیکن به دربی پیش رو، کماکان خیلی از گمانه زنی ها از آماده شدن قریب الوقوع وی برای بازی حساس برابر پرسپولیس می گوید. این اتفاق در حالی می افتد که هواداران آبی تقریبا هر روز مهاجم مالیایی خود را در حال ریکاوری می بینند و همین موضوع نیز امیدواری آنها را بیش از پیش می کند. حتی اگر اظهارنظری صریح مبنی بر نرسیدن وی بیان شده باشد.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سپیده تهرانی می گوید

    والا من فکر میکنم اینا همیشه در حال ریکاوری اند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.