Take a fresh look at your lifestyle.

ماجرای حمله هکرها به سایت هواپیمایی ماهان چیست؟

حمله سایبری به شرکت هواپیمایی ماهان مورد تایید قرار گرفته اما مشکل جدی بوجود نیاورده و پروازهای ماهان طبق برنامه انجام خواهند شد و در صورت هرگونه تغییر در برنامه پروازهای شرکت ماهان به مسافران اطلاع رسانی خواهد شد. اما ماجرا از چه قرار بود؟

به نقل از تجارت نیوز، طبق شنیده‌ها پیامک‌هایی به مسافران با این مضمون که “هواپیمایی ماهان به دلیل همکاری با سپاه تروریستی انقلاب اسلامی هک و تمام فعالیت‌های آن‌ مختل شده” ارسال شده است.

 

واکنش هواپیمایی ماهان به حمله هکرها چه بود؟

امیرحسین ذوالانواری حمله هکرها به ماهان را تایید کرده و گفت: “این موضوع جدیدی نیست و تقریبا برای چندمین بار است که این حمله رخ می‌دهد و هر بار شرایط توسط شرکت کنترل شده است. این موضوع یک اتفاق عادی تلقی می‌شود و تیم امنیت سایبری ماهان هوشمندانه و به‌موقع وارد عمل شد و این حملات را خنثی‌ کرد.”

اطلاعیه شرکت هواپیمایی ماهان پس از حمله سایبری هکرها:

در این اطلاعیه آمده است:

“در پی انتشار خبر حمله سایبری به سیستم‌های شرکت هواپیمایی ماهان به اطلاع می‌رساند با نظر به جایگاه هواپیمایی ماهان در صنعت حمل و نقل هوایی کشور اینگونه حملات به دفعات مختلف و در زمان‌های گوناگون نسبت به این شرکت انجام یافته تا شاید بتوانند خدشه‌ای بر عملکرد آن وارد کنند.

این موضوع یک اتفاق عادی تلقی می‌شود و همواره تیم امنیت سایبری ماهان هوشمندانه و به موقع وارد عمل شده و این حملات را خنثی کرده است.

بدین وسیله اعلام می‌دارد تمامی پرواز‌های ماهان طبق برنامه در حال انجام و پرواز‌های آتی نیز طبق زمان بندی قبلی انجام خواهد پذیرفت، بدیهی است در صورت تغییر در زمان انجام پرواز‌ها به تمامی مسافران عزیز اطلاع رسانی خواهد شد، پیشاپیش از همراهی همیشگی شما عزیزان بی نهایت سپاسگزاریم.”

پروازهای ماهان طبق برنامه انجام می شود

در هیچ کدام از پرواز‌های داخلی و خارجی این شرکت هواپیمایی اختلالی ایجاد نشده و در حال حاضر سیستم فروش بلیت این شرکت هواپیمایی در حال فعالیت است.در صورت تاخیر در پرواز‌های این شرکت هواپیمایی به مسافران اطلاع رسانی خواهد شد، اما درحال حاضر هیچ مشکلی در انجام پرواز‌ها وهمچنین نشست و برخاست آن‌ها وجود ندارد. قسمت کنترل عملیات پرواز‌ها در حال انجام و بررسی مشکل است و در آینده نزدیک این مشکل برطرف خواهد شد.

 

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.