Take a fresh look at your lifestyle.

خاتون چند شنبه ها میاد

سریال خاتون که پخش آن از نیمه مرداد ماه 1400 در شبکه نمایش خانگی آغاز شده به یکی از سریال های پرطرفدار تبدیل شده است. خاتون به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده حول شخصیت اصلی داستان به نام خاتون می چرخد که داستانی تاریخی از خانواده ای می باشد که از اول شهریور 1320 در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می شوند. اگر می خواهید بدانید خاتون چند شنبه ها پخش میشه و ساعت پخش سریال خاتون کی می باشد، همراه ما باشید.

سريال خاتون چند شنبه ها مياد

 خاتون یک سریال در مجموعه نمایش خانگی می باشد که هر قسمت آن 50 دقیقه می باشد و دوشنبه هر هفته ساعت 8 شب پخش می شود و دارای بازپخش نیست. بلکه هر زمان بخواهید می توانید قسمت های پخش شده را در اینترنت مشاهده نمایید.

سریال خاتون داستان زنی را روایت می‌ کند که روزگاری برای زندگی جنگیده‌ است. خانواده‌ ای که اوایل شهریور 1320 در دوران اشغال ایران توسط متفقین زندگی آنها دچار تحول می شد. پلتفرم نماوا رده‌ بندی سنی ۱۲+ سال را برای پخش سریال خاتون در نظر گرفته است.

بازیگران سریال خاتون

نگار جواهریان نقش اصلی سریال یعنی خاتون را ایفا می کند.

شکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی و ستاره پسیانی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

کیهان کلهر موسیقی سریال خاتون را ساخته و نام آن را روزی روزگاری، ایران گذاشته است. ضبط این موسیقی در پراگ انجام شده است.

دوشنبه, 6 دی , 1400 قسمت اول فصل 2 سریال خاتون پخش شد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.