Take a fresh look at your lifestyle.

دیدار امروز پرسپولیس – ذوب‌آهن لغو شد

دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور لغو شد و این دیدار امروز برگزار نمی‌شود. علت برگزار نشدن این بازی تخلف باشگاه ذوب‌آهن در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی می باشد.  چند بازیکن کرونایی در میان ذوب‌آهنی‌ها وجود داشت که با توجه به اعلام تخلف آنها، بازی امروز لغو شده است.

آیا ورزش با ماسک صورت در دوران کرونا خطرناک است؟

دانلود آهنگ لیگ قهرمانان اروپا شبکه ۳ (آهنگ ورزشی فوتبالی) با کیفیت بالا

به گزارش خبرگزاری تسنیم :

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با وجود اینکه قرار بود دیدار پرسپولیس – ذوب‌آهن اصفهان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز (شنبه) و از ساعت 16:15 در استادیوم آزادی برگزار شود، اما این دیدار لغو شد.

علت لغو این دیدار، تخلف باشگاه ذوب‌آهن در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی اعلام شده است. ذوب‌آهنی‌ها چند بازیکن کرونایی داشتند که با توجه به اعلام تخلف آنها، بازی امروز لغو شده است.

 

 

منبع خبر

طبق دستورالعمل برگزاری بازی‌ها که در تاریخ 10 آبان‌ماه از سوی حیدر بهاروند در شرایط کووید-19 سال 1400-1399 که به تمام باشگاه‌ها ابلاغ شده، شش بند تمام شرایط و پروتکل‌های بهداشتی را توضیح داده ‌که در برخی بندها نیز، پروتکل‌های دقیق‌تر با ارجاع به دستور العمل‌های وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به تیم‌ها ابلاغ شده است.طبق این دستور العمل تخطی ذوب‌آهن از پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا، مشمول رای کمیته انضباطی خواهد شد.

بیوگرافی و عکس های ولادیمیر الکنو سرمربی جدید والیبال

به گزارش خبرگزاری تسنیم :

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دلیل تخلفات باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از پروتکل‌های ابلاغی مربوط به کرونا در فصل جدید، دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در هفته ششم لغو شد و حالا پرونده این تخلف به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.

طبق دستورالعمل برگزاری بازی‌ها در شرایط کووید-19 سال 1400-1399 که در تاریخ 10 آبان‌ماه از سوی حیدر بهاروند به تمام باشگاه‌ها ابلاغ شده، شش بند تمام شرایط و پروتکل‌های بهداشتی را توضیح داده ‌که در برخی بندها نیز، پروتکل‌های دقیق‌تر با ارجاع به دستور العمل‌های وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به تیم‌ها ابلاغ شده است.

بر این اساس، بازی یک تیم زمانی به تعویق می‌افتد که 5+11 بازیکن سالم نداشته باشد و میزان بازیکنانی که به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند، به حد نصاب نرسد. تیم ذوب‌آهن با توجه به اینکه 36 بازیکن را ابتدای فصل در لیست خود ثبت کرده، با تست‌های کرونا مثبت بازیکنانش مشمول این قانون نشد و دیدار این تیم مقابل شهر خودرو برگزار شد و طبق همین پروتکل دیدار با پرسپولیس نیز باید برگزار می‌شد. با این حال آنچه باعث لغو این بازی شد، تخلف ذوب‌آهن از دستور العمل‌ها بوده است.

قاسم حدادی‌فر، جزو بازیکنانی بود که تست کرونای او مثبت بوده و باید 14 روز وارد قرنطینه می‌شد. طبق پروتکل‌ها، یک بازیکن با سابقه کووید مثبت، زمانی می‌تواند به تمرینات و مسابقات بازگردد که دو تست منفی متوالی داشته باشد. حدادی‌فر با اولین تست منفی به تمرین ذوب‌آهن بازگشته و دومین تست او که پاسخ ِآن 24 ساعت بعد رسیده، بار دیگر مثبت بوده است. از همین‌رو، بازگشت حدادی‌فر به تمرینات با توجه به رعایت نشدن دستور العمل تخطی از قوانین محسوب شده و به همین دلیل و خطر ابتلای سایر بازیکنان ذوب‌آهن و همچنین پرسپولیس، دیدار آنها لغو شد.

حال سوال اینجاست که پس از لغو مسابقه تکلیف این دیدار چه خواهد شد؟ در بند 6 این دستور العمل آمده است که؛ “در صورت احراز تخطی از هر یک از بندهای دستور العمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا از سوی کادر پزشکی، بازیکنان، کادرفنی، اداری و مسئولین تیم مستندات مربوطه به کمیته انضباطی ارسال می‌گردد.” در چنین شرایطی، سازمان لیگ می‌بایست پرونده تخلف ذوب‌آهن را به کمیته انضباطی ارجاع دهد که تصمیم‌گیری در خصوص این بازی انضباطی خواهد شد.

هرچند رای کمیته انضباطی بستگی به مستندات، مدارک و دفاعیات دارد، اما در صورت احراز تخلف ذوب‌آهن که شواهد آن را نشان می‌دهد و اینکه بازگشت حدادی‌فر به تمرینات پیش از دو تست منفی متوالی، تخطی از دستورالعمل‌ها بوده، احتمال اعلام نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی کم نیست.

 

 

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.