Take a fresh look at your lifestyle.

ساعت بازی پرسپولیس شهر خودرو امروز ۸ خرداد ۱۴۰۱

امروز یکشنبه 8 خرداد 1401 دو تیم پرسپولیس و شهر خودرو در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. بازی پرسپولیس و شهر خودرو قرار بود هفته گذشته برگزار شود که به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتاد. طرفداران این دو تیم بی صبرانه منتظرند تا به تماشای این بازی بنشینند. برای اطلاع از ساعت بازی امروز پرسپولیس شهر خودرو تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ساعت بازی پرسپولیس شهر خودرو امروز

ساعت بازی پرسپولیس پدیده شهر خودرو ساعت 20 امشب می باشد که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نکته ای که بازی امروز پرسپولیس با شهر خودرو را جذاب می کند این است که در صورت برد پرسپولیس در این بازی، با کسب 3 امتیاز، رتبه دوم جدول را کسب می کند و چنانچه شهر خودرو در این بازی پیروز شود، از لیگ برتر سقوط می کند و به لیگ 1 می رود.

حال باید دید برنده بازی پرسپولیس و شهر خودرو که امروز 8 خرداد 1401، ساعت 8 شب بصورت زنده از ورزشگاه آزادی می باشد، کدام تیم است.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با شهر خودرو

به احتمال زیاد در بازی امروز پرسپولیس با شهرخودرو، حامد لک، رامین رضائیان، میلاد سرلک، احسان پهلوان، سعید آقایی، علیرضا ابراهیمی، کمال کامیابی نیا، علی نعمتی، مهدی ترابی، حامد پاکدل و شرزود تمیروف ترکیب تیم پرسپولیس را تشکیل دهند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس، سید جلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی را به دلایل انظباطی (رفتن به بازی والیبال بدون هماهنگی با کادر فنی) از لیست بازی امروز پرسپولیس و شهر پدیده خودرو خط زد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.