Take a fresh look at your lifestyle.

ساعت برگزاری دربی بهمن ۹۸ مشخص شد

جمعه 17 بهمن 98 دربی برگشت که 92 ومین دربی استقلال و پرسپولیس است برگزار خواهد شد. ساعت دقیق برگزاری دربی بهمن 98 ساعت 15: 30 می باشد.

به گزارش خبرگزاری موج

زمان دربی ۹۲ مشخص شد/دیدار پرسپولیس و استقلال در بهمن

ساعت بازی برگشت پرسپولیس و استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر نوزدهم فوتبال مشخص شد. به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال (دربی 92) در رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر نوزدهم فوتبال به مصاف هم خواهد رفت.

گفتنی است؛ این دیدار پنج شنبه 17 بهمن 98 ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری شما نیوز

زمان دیدار دربی بهمن 98 مشخص شد

به گزارش شمانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال (دربی 92) در رقابت های هفته نوزدهم  لیگ برتر نوزدهم فوتبال  به مصاف هم خواهد رفت.

گفتنی است؛ این دیدار پنج شنبه 17 بهمن 98 ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع خبر

به گزارش پایگاه خبری بهار نیوز

زمان دیدار دربی بهمن 98 مشخص شد

در فاصله یک روز تا برگزاری دربی 92 پایتخت، استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی همانند تمام دیدارهای پیشین دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال، با تلاش شبانه روزی پرسنل به‌صورت کامل آماده میزبانی از هواداران این دو تیم است.زمین چمن سبز، اماکن و فضاهای ورودی، سکوها و صندلی های تماشاگران و امکانات جانبی زمین شماره یک فوتبال و … در ورزشگاه آزادی مهیا و نوید بخش برگزاری یک رویداد بزرگ ورزشی است و تمامی تمهیدات لازم فراهم شده تا این ورزشگاه به خوبی پذیرای دو تیم و هواداران قرمز و آبی باشد.دیدار پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با یاد و نام شهید مدافع حرم ابراهیم هادی ساعت 15:30 روز پنجشنبه 17 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.



منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.