Take a fresh look at your lifestyle.

شمخانی: غافلگیری‌های جدید در راه است

دبیر شورای عالی امنیت ملی، تصریح کرد: تولید مستمر قدرت و بهره‌گیری از دانش روز برای امنیت و رفاه مردم ایران از بیمارستان تا فضا ادامه خواهد داشت و غافلگیری‌های جدید در راه است.

به گزارش خبرگزاری میزان

شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، به موضوع تولید مستمر قدرت و بهره‌گیری از دانش روز برای امنیت و رفاه مردم ایران اشاره کرد و نوشت:

«تحریم، تهدید و تطمیع سیاسی نمی‌تواند حرکت جمهوری اسلامی در مسیر تامین منافع ملی و حقوق قانونی‌اش را کُند نماید. تولید مستمر قدرت و بهره‌گیری از دانش روز برای امنیت و رفاه مردم ایران از بیمارستان تا فضا ادامه خواهد داشت. غافلگیری‌های جدید در راه است».

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری ایرنا

دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به در راه بودن «غافلگیری‌های جدید»، نوشت: تحریم، تهدید و تطمیع سیاسی نمی‌تواند حرکت جمهوری اسلامی در مسیر تامین منافع ملی و حقوق قانونی اش را کند کند.

علی شمخانی روز پنجشنبه در توییتی تاکید کرد: تحریم، تهدید و تطمیع سیاسی نمی تواند حرکت جمهوری اسلامی در مسیر تامین منافع ملی و حقوق قانونی اش را کند کند.

دبیرشورای عالی امنیت ملی یادآور شد:  تولید مستمر قدرت و بهرهگیری از دانش روز برای امنیت و رفاه مردم ایران از بیمارستان تا فضا ادامه خواهد داشت .

وی تاکید کرد: غافلگیری های جدید در راه است.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.