Take a fresh look at your lifestyle.

علت درگذشت زهره فکور صبور (قرص آرامبخش، صحبت های خارج از عرف یک پاپاراتزی یا …)

زهره فکور صبور بازیگر 43 ساله روز گذشت یعنی 10 اسفند 1400 فوت کرد. علت درگذشت زهره فکور صبور هنوز به درستی و دقیق اعلام نشده اما اخبار غیر رسمی شایعاتی مبنی بر مصرف زیاد قرص را علت فوت زهره فکور صبور اعلام کرده اند آنچه که مشخص است زهره فکور صبور پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده و پزشکان نتوانسته اند کاری برای او انجام دهند. برای اعلام علت دقیق فوت زهره فکور صبور باید منتظر نتایج کالبدشکافی بود.

زهره فکور صبور بازیگر کم حاشیه ای بود که اخیرا در سریال بی همگان مشغول بازی بود. ساعت درگذشت زهره فکور صبور 8 شب اعلام شده است.

درباره اینکه زهره فکور صبور مجرد یا متاهل بود اطلاعات دقیقی نداریم اما در مصاحبه هایش اعلام کرده بود که اگر به عقب برگردد ترجیح می دهد ازدواج میکرده و زندگی بی دغدغه ای داشته باشد. همچنین گلایه هایی از دنیای بازیگری داشته. مشخص نیست علت مرگ زهره فکور صبور مشکلات کاری یا نارضایتی از زندگی بوده یا مشکلات پزشکی یا سکته و مانند این. باید منتظر اخبار رسمی بود و به شایعات دامن نزد.

نتجه کالبدشکافی زهره فکور صبور

طبق اعلام مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد. برای تعیین علت فوت زهره فکور صبور باید منتظر نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی باشیم که در روزهای آتی به مقام قضایی اعلام خواهد شد.

تاریخ مراسم تشییع و تدفین زهره فکور صبور

تاریخ مراسم تشییع و تدفین زهره فکور صبور پنج شنبه (۱۲ اسفند ماه) از ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) خواهد بود.

صحبت های همسر زهره فکور صبور درباره علت مرگ او

تا جایی که در رسانه ها قابل بررسی است زهره فکور صبور مجرد بود اما شخصی که خود را همسر زهره صبور معرفی کرده گفته خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد، پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم. تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم «فکور صبور» که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.
پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

ادعای مجری برنامه زنده رود درباره علت خودکشی زهره فکور صبور

حمید فراهانی راد مجری برنامه زنده رود که زهره فکور صبور یکی از مهمانان آن بوده است در استوری اینستاگرام خود علت فوت زهره فکور صبور را حرف های خارج از عرف یک پاپاراتزی اعلام کرده است!

علت مرگ زهره فکور صبور

مختصری از بیوگرافی زهره فکور صبور از تولد تا مرگ

زهره فکور صبور روز متولد 1 فروردین 1357 در تهران است. تحصیلاتش را تا دیپلم ادامه داد و سپس وارد حرفه تئاتر شد. پدرش اصالتا کرمانشاهی و مادرش اهل سمنان است. یک برادر و 3 خواهر دارد و فرزند آخر خانواده است.

با روزگار جوانی وارد تلویزیون شد و با مسافری از هند، ریحانه و نرگس، کارآگاهان و دلنوازان به شهرت رسید. بعد از مدتی دوری از تلویزیون با دردسرهای عظیم یک و دو به تلویزیون بازگشت.

زهره فکور صبور زندگی سالمی داشت به وزن خود خیلی اهمیت می داد و میگفت همیشه در حال شمارش کالری دریافتی خودش است، آشپزی و ورزش جزو علایق او بود. با این اوصاف بعید به نظر میرسد علت مرگ زهره فکور صبور خودکشی بوده باشد.

زهره فکور صبور طبق گفته خودش روحیه حساسی داشته و حرف دیگران روی او تاثیر زیادی داشته است.

به احتمال زیاد علت درگذشت زهره فکور صبور بازیگر خوش اخلاق کشورمان مسمومیت دارویی با قرص بوده.

بخشی از مصاحبه های اخیر زهره فکور صبور

چرا در سال های اخیر کم کار شده بودید؟

در ابتدای کار و زمانی که سن و سال کمتر است، هر بازیگری دوست دارد همه نقش‌ها را تجربه کند، اما بعد از گذشت مدتی تمام نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شود همه یکسان هستند و من این مسئله را دوست ندارم. من بعد از دلنوازان که نقش یک نابینا را داشتم و متفاوت با نقش‌هایی بود که قبلا بازی کردم، دوست دارم بازی‌هایم متفاوت باشد و نقشی را کار کنم که برای نزدیک شدن به آن کمی تحقیق کنم. البته اگر هم بخواهی منتظر نقش خاص بمانی هم خوب تبعاتی دارد که اولا باید مدت زیادی بیکار باشی و بالاخره بُعد مالی زندگی هم هست.

در چه خانواده ای به دنیا آمدید؟

من در یک خانواده 7نفر زندگی می‌کنم، 3خواهر و 1برادر دارم و من خودم فرزند آخر خانواده هستم و با برادرم به علت اختلاف سنی کمی که حدود 1سال دارم رابطه بسیار نزدیک و صمیمی دارم.

نحوه بازیگر شدن شما چگونه بود؟

واقعیت این است که در تمام طول زندگیم به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم بازیگر شدن بود، سال 137۵ که دیپلم گرفتم یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و به دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، به من پیشنهاد داد و من پذیرفتم. بعد از این تئاتر هم، با گروهی از دانشجویان تئاتر در نمایش‌نامه حملت نقشی ایفا کردم، بعد از این قضیه بازیگری برای من جدی‌تر شد، در حین تئاتر حملت دوستانم پیشنهاد دادند که گروهی برای تهیه دو فیلم به دنبال بازیگر هستند و من رفتم و فرم پر کردم و از آنجا بود که توانستم در فیلم باغ کوچک بی‌بی‌گل و همزمان با آن در فیلم روزگار جوانی به کارگردانی آقای شاپورقریب بازی کنم. وقتی این کارها تمام شد به کلاس بازیگری آقای سمندریان رفتم و آنجا دوره دیدم و به این شکل به این عرصه راه پیدا کردم.

نظر خانواده درباره بازیگر شدن شما چه بود؟

زمان بازیگر شدن من تنها کسی که با این مسئله مخالفت کرد برادرم بود و با توجه به اینکه من حدود 1سال داشتم که پدرم فوت کرد، حرف برادرم نه تنها برای من بلکه برای تمام اعضای خانواده‌ام مورد قبول بود، اما بعد از اینکه پشتکار مرا دید و سر ضبط کارهای من حضور پیدا می‌کرد کم کم این مسئله را پذیرفت.

نگران فراموش شدن نیستید؟

واقعیتش اول خیلی نگران این موضوع نبودم و زیاد به این موضوع فکر نمی‌کردم، اما کم کم متوجه شدم وقتی آدم زیاد کار نمی‌کند فراموش می‌شود و حتی این مسئله در بُعد کاری هم تاثیرگذار است؛ اگر فیلم‌نامه خوبی باشد که در آن نقشی بسیار مناسب با نوع بازی من هم در آن وجود داشته باشد، زمانی که من کار نمی‌کنم از یاد کارگردان‌ها هم می‌روم و این به ضرر من و هر کسی که این رویه را انتخاب کرده است و برای همین است که به تازگی خیلی روی خاص بودن نقش تمرکزنمی‌کنم و نمایش‌نامه‌ها را راحت‌تر انتخاب می‌کنم.

چقدر محبوبید؟

اگر بخواهم از لحاظ خودم جواب دهم از برخوردی که با مردم دارم، می‌توانم بگویم من را دوست دارند، اما من با چه تعداد آدم باید سرکار داشته باشم که بگویم از نظر همه محبوب هستم، اما خوشبختانه تا امروز با هر که برخورد داشتم برخورد مناسبی با من داشتند و دوستم دارند.

تا چه اندازه نقش‌ها در شما تاثیر دارند؟

شاید درست نباشد اما من تا مدتی بعد از بازی در یک کاراکتر خیلی با آن نزدیک هستم و با آن زندگی می‌کنم و در زندگی عادی من هم وارد می‌شود. حتی گاهی اتفاقی می‌افتد که با خودم می‌گویم مثلا کاش آن قسمت فیلم را به یک شکل دیگری بازی می‌کردم. اما به مرور از حال و هوای بازی‌هایم در می‌آیم.

آیا خوشبختید؟

خوب نمی‌توانم صددرصد جواب بدهم اما تا حدودی ولی نه خیلی زیاد خوشبخت هستم. خوشبختی در پول، ثروت و… این‌ها نیست و من با این سوال شما یاد جمله آقای انتظامی افتادم که می‌گفتند خوشبختی در دل آدم باید باشد و وقتی دلت خوش باشد آدم خوشبختی هستی که واقعا هم درست است.

با آرزوی صبر برای خانواده این بازیگر خوب کشورمان

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.