Take a fresh look at your lifestyle.

علی انصاریان پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ مهمان برنامه همرفیق می شود!

علی انصاریان پنجشنبه 23 بهمن 99 مهمان برنامه همرفیق شهاب حسینی می شود! برنامه همرفیق که چند ماهی است با اجرای شهاب حسینی در شبکه نماوا پخش می شود و تا کنون هنرمندان محبوبی همچون نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، سام درخشانی و … دعوت نموده و افراد زیادی را به خود علاقه مند نموده است. لازم به ذکر است که شبکه نماوا اعلام کرده است این برنامه به صورت رایگان از شبکه نماوا پخش می شود.

علی انصاریان مهمان این هفته برنامه همرفیق شهاب حسینی

همانطور که می دانید روند برنامه همرفیق به این صورت است که یک مهمان اصلی دعوت می شود و شهاب حسینی پس از گپ و گفتی یکی از دوستان نزدیک مهمان را به جمع دعوت می کند. در این بخش نیز رضا صادقی و علی انصاریان عزیز مهمان این برنامه بودند.

علی انصاریان عزیز بازکن سابق تسم پرسپولیس استقلال و هنرمند خوب و دوست داشتنی کشورمون چهارشنبه هفته گذشته 15 بهمن ماه 99 به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت و پیکر او در قطعه 222 بهشت زهرا تهران در جوار مزار پدرش اسماعیل انصاریان به خاک سپرده شده.

از آنجایی که چند روز از فوت این عزیز می گذرد عوامل برنامه همرفیق تصمیم گرفتند که با اجازه خانواده این مرحوم این برنامه در پنجشنبه 23 بهمن ماه 99 در شبکه نماوا پخش شود.

برنامه حضور رضا صادقی و مرحوم علی انصاریان که قبل از فوت ایشان ضبط شده است با اعلام شبکه نمایش خانگی نماوا به صورت رایگان پخش خواهد شد. رضا صادقی در استوری اینساگرام خود از حضور علی انصاریان گفته بود که خوشحالم آخرین دیدار ما با خنده های واقعی و خوشحالی همراه بوده است.

تصاویری از حضور علی انصاریان در برنامه نماوا

عکس علی انصاریان در برنامه همرفیق
عکس علی انصاریان در برنامه همرفیق

عکس های علی انصاریان از فوتبالیستی تا بازیگری

عکس علی انصاریان و رضا صادقی در برنامه همرفیق
عکس علی انصاریان و رضا صادقی در برنامه همرفیق

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.