Take a fresh look at your lifestyle.

میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی سال ۹۹

مبلغ عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 99 مقدار ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و از نیمه بهمن ماه سال 1398 به ترتیب حروف الفبا واریز خواهد شد.

به گزارش سایت شبکه

هیئت وزیران به دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های اجرایی مشمول قوانین خاص اجازه داد به کارمندان خود (اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت) و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که بطور تمام وقت اشتغال به کار دارند، مبلغ ثابت ۱۲ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۳۹۸ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی پرداخت نمایند.

علاوه بر این، میزان پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق­های بازنشستگی کشوری، سارمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی نیز به مبلغ ثابت ۱۲ میلیون ریال حسب مورد از محل بودجه مصوب صندوق بازنشستگی یا دستگاه اجرایی ذیربط قابل پرداخت است.

منبع خبر

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: این سازمان نیازمند همراهی شرکای اجتماعی خود است که بخشی از آن بازنشستگان هستند.

عادل دهدشتی گفت: خبر خوش برای بازنشستگان این است که علاوه بر پرداخت سر وقت حقوق ماهیانه آنها، به همت مدیریت سازمان منابع لازم برای پرداخت عیدی بازنشستگان نیز تهیه شده و در بهمن ماه به حساب آنها واریز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی درباره عیدی بازنشسته‌ها گفت: عیدی بازنشسته‌ها به ترتیب حروف الفبا از نیمه بهمن ماه واریز می‌شود که این رقم یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان که به تصویب دولت رسیده است

وی با اشاره به طرح‌های فرهنگی و اجتماعی این سازمان گفت: یکی از این طرح‌ها طرح کرامت رضوی است که در قالب آن ۳۰ هزار نفر از بازنشستگان به سفر سیاحتی و زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند و هزینه سفر و اقامت آنان پرداخت خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: همچنین با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در قالب ۲۰ هزار فقره تسهیلات بانکی ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری کارگر آنلاین
عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 99 چقدر است؟
در یکی از پیوست‌های بخشنامه بودجه سال بعد آمده است: «مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) را در بودجه سال ۱۳۹۹ معادل (۱۲.۰۰۰.۰۰۰) ریال پیش‌بینی نمایند. مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.»
اما تکلیف بازنشستگان تامین اجتماعی یا همان کارگران بازنشسته چه می‌شود؟ آنها چقدر قرار است عیدی بگیرند؟ علی‌اکبر عیوضی (عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان شهر تهران) در این رابطه می‌گوید: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی را دولت اعلام می‌کند و طبق سنوات گذشته، مبلغ آن به اندازه‌ی عیدی کارمندان دولت است.
وی با تاکید بر اینکه، پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی به اندازه‌ی کارمندان دولت، مصداق بارز تبعیض است؛ اضافه می‌کند:  بازنشستگان تامین اجتماعی کارگر و مشمول قانون کار هستند؛ درنتیجه، همه دریافتی‌های آنها باید مشمول قانون کار باشد نه اینکه مشابه کارکنان دولت عیدی بگیرند.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.