Take a fresh look at your lifestyle.

آیا مهدی قائدی به بازی با الاهلی می رسد؟

با توجه به مصدومیت مهدی قائدی در بازی قبلی احتمال داشت که این بازیکن در بازی با الاهلی عربستان حضور نداشته باشد. اما در لیستی که فرهاد مجیدی مربی استقلال ارائه داده نام مهدی قائدی به چشم می خورد. بازی اسنقلال و الاهلی عربستان روز دوشنبه 28 بهمن ساعت 19 در ورزشگاه جابربن احمد کویت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا

مهدی قائدی به بازی با الاهلی رسید؟

کانال رسمی باشگاه استقلال نوشت: لیست نفرات استقلال برای سفر به کویت اعلام شد و نام مهدی قائدی هم در میان بازیکنان به چشم می‌خورد.
تیم استقلال برای مصاف با الاهلی عربستان پیش از ظهر روز جمعه راهی کویت می‌شود.

با نظر فرهاد مجیدی چند بازیکن استقلال که اخیرا دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته‌اند هم در این سفر حاضر هستند تا در تمرینات آبی‌ها پیش از مصاف با الاهلی حضور داشته باشند.

تمرین روز جمعه تیم استقلال در کویت برگزار می‌شود.

مهدی قائدی با تایید کادرپزشکی در این سفر آبی‌های پایتخت را همراهی می‌کند.

اسامی بازیکنانی که در این سفر حضور دارند به شرح زیر است:

حسین حسینی، حسین پورحمیدی، علی‌رضا انصاری، وریا غفوری، امیر کارگر، روزبه چشمی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی، سینا خادم‌پور، عظیم گوگ، هروویه میلیچ، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی، ارسلان مطهری، علی دشتی، زکریا مرادی

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری همشهری آنلاین

مهدی قائدی به بازی الاهلی عربستان می‌رسد

میزان مصدومیت مهاجم استقلال مشخص شد. او ممکن است به بازی بعدی استقلال هم برسد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی قائدی در جریان دیدار استقلال و الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل از زمین مسابقه خارج شد. قائدی بعد از بازگشت به تهران از پای خود عکس گرفت و مدت زمان دوری وی از مشخص شد.

با این شرایط قائدی قرار است طی دو روز آتی به صورت فشرده زیر نظر کادر پزشکی استقلال به درمان بپردازد و در صورت موفقیت در تست های پزشکی حتی ممکن است وی همسفر دیگر بازیکنان برای بازی با الاهلی عربستان شود.

به این ترتیب دوری ۳ هفته ای قائدی از میادین صحت ندارد و در صورتی که این بازیکن در تست های دو روز آتی موفق شود حتی ممکن است استقلال را در بازی آتی همراهی کند در غیر این صورت این بازیکن تنها دیدار با نماینده عربستان را از دست خواهد داد.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری برنا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم استقلال برای مصاف با الاهلی عربستان لحظاتی پیش وارد کویت شد.

با نظر فرهاد مجیدی چند بازیکن استقلال که اخیرا دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته‌اند هم در این سفر حاضر هستند تا در تمرینات آبی‌ها پیش از مصاف با الاهلی حضور داشته باشند.

نخستین تمرین آبی پوشان امروزجمعه در کویت برگزار می‌شود.

مهدی قائدی با تایید کادرپزشکی در این سفر آبی‌های پایتخت را همراهی می‌کند.

اسامی  بازیکنانی که در این سفر حضور دارند به شرح زیر است:

حسین حسینی، حسین پورحمیدی، علی‌رضا انصاری، وریا غفوری، امیر کارگر، روزبه چشمی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی، سینا خادم‌پور، عظیم گوگ، هروویه میلیچ، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی، ارسلان مطهری، علی دشتی، زکریا مرادی.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.