Take a fresh look at your lifestyle.

برای ثبت نام مسکن ملی تا کی وقت داریم

اگر تا کنون موفق به ثبت نام در سامانه طرح مسکن ملی نشده اید نگران نباشید. ثبت نام مسکن ملی تمدید شد. کسانی که واجد شرایط هستند و تمایل دارند در این طرح ثبت نام کنند میتوانند در مدت زمان تمدید شده برای ثبت نام اقدام نمایند. در ادامه مطلب صحبت های معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مهلت ثبت نام مسکن ملی برای برای متقاضیان محترم ارائه شده است.

مهلت ثبت نام مسکن ملی

مهلت ثبت نام مسکن ملی تا پانزدهم آذر مال امسال تمدید میشود. آقای محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفتند: به دنبال افزایش تقاضا برای تمدید زمان  ثبت نام در سامانه مسکن ملی، ثبت نام در این پروژه که تا 28 آبان پایان می یافت، تا تاریخ 15 آذر امسال تمدید میشود. افرادی که تمایل به ثبت نام در این طرح را دارند میتوانند برای ثبت نام در مرحله نخست مسکن ملی در سامانه مرتبط https://saman.mrud.ir ثبت نام کنند.

ایشان خاطر نشان کرد: تا کنون در 520 شهر یک میلیون و دویست و شصت هزار نفر  در این سامانه ثبت نام کرده اند که در این شهرها زمین به اندازه کافی تامین شده است.

همچنین به مرور زمان تعداد شهرها برای ثبت نام مسکن ملی افزایش می یابد که امیدوار هستیم همه عزیزان متقاضی بتوانند تا یک الی دوماه آینده در شهر دلخواه خود ثبت نام کنند.

ایشان درباره 4 شرط برای ثبت‌نام اشاره کرد: برای ثبت‌نام در سامانه رعایت چهار شرط تأهل یا سرپرست خانوار بودن، عدم مالکیت بخش خصوصی، استفاده نکردن از امکانات دولتی از ابتدای انقلاب در بخش زمین و مسکن و پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا، لازم است. همچنین 5 گروه از افراد مجرد میتوانند با دارا بودن شرایط ذکر شده در سامانه امکان ثبت نام دارند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مسکن ملی برای مجرد ها

متقاضیان محترم میتوانند با وارد شدن به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن در قسمت ثبت نام نهضت ملی مسکن، شرایط موجود، مدارک مورد نیاز و امکانات طرح برای ثبت را با دقت مطالعه کرده و در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام مسکن ملی

 

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.