Take a fresh look at your lifestyle.

پلیس درباره سایت ها و اپلیکیش های تست کرونا هشدار داد

در پی نگرانی و استرس مردم در مواجهه با خبرهای شیوع ویروس کرونا و رواج سایت ها و اپلیکیشن هایی با عنوان تست کرونا، رئیس پلیس فتای تهران نسبت به کلاهبردار بودن برخی از این سایت ها و اپلیکیشن ها به مردم گوشزد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا

هشدار پلیس در مورد سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های تست کرونا

رییس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به احتمال کلاهبرداری از طریق برخی از سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های تست کرونا خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی در گفت‌ وگو با ایسنا، دراین‌ باره گفت:‌ به دنبال نگرانی شهروندان از شیوع ویروس کرونا در کشور، برخی از شهروندان به دنبال راهکارهایی هستند تا بدون نیاز به مراجعه به مراکز درمانی از وضعیت سلامتی خود مطلع شوند در این میان نیز برخی از سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ ها برای تشخیص اولیه این بیماری ایجاد شده که بیشتر با هدف کاهش وسواس و موج نگرانی بی‌ مورد از ابتلا به کرونا فعالیت می‌ کند.

منبع خبر

به گزارش سایت خبری اقطاع نیوز

به گزارش گروه اجتماعی اقطاع نیوز، سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران طی مصاحبه ای در مورد استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های تست کرونا به مردم هشدار داد.

او گفت: در میان شیوع ویروس کرونا و نگرانی مردم، ممکن است برخی از افراد سودجو بخواهند از طریق طراحی سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های این چنینی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان یا سوء استفاده از اطلاعات شخصی آنان کنند که در همین راستا لازم است یک سری نکات و مسائل ایمنی از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

کاظمی با تاکید بر اینکه تنها سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ هایی که از سوی وزارت بهداشت تأییدیه داشته باشد، قابل اطمینان است، خاطرنشان کرد:‌ شهروندان باید توجه داشته باشند که برای تست کرونا در فضای مجازی هیچ نیازی به پرداخت پول حتی به میزان اندک وجود ندارد و چنین سایت‌ ها و نرم‌افزارهایی حتما با هدف سوءاستفاده ایجاد شده است، لذا نباید به آن اعتماد کنند.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.