Take a fresh look at your lifestyle.

وام یک میلیون تومانی برای متقاضیان واریز شد

به دنبال طرح دولت در ابتدای سال 99 مبنی بر واریز یک میلیون تومان وام برای خانوارهایی که یارانه دریافت می کنند و اعلام شرایط لازم برای دریافت وام یک میلیونی، امروز یعنی 4 اردیبهشت سال 99 این وام برای متقاضیان واریز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران 

طبق مشاهدات خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، وام یک میلیونی در حال واریز به حساب ۱۷ میلیون سرپرست خانوار یارانه بگیر است.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گفته رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر دریافت اطلاعات یارانه بگیرانی که شماره کد ملی خود را تا قبل از ۳۱ فروردین به سامانه رفاهی ارسال کرده اند، امروز وام یک میلیون تومانی وعده دولت به حساب آن ها واریز می شود.

طبق مشاهدات خبرنگار بورس،بانک و بیمه  و کسب اطلاع از حساب برخی از یارانه بگیران، این وام از ساعات پایانی شب گذشته به تدریج در حال واریز به حساب سرپرستان خانوار است.

گفتنی است؛ مابقی یارانه بگیرانی در این طرح ثبت نام کرده و کد ملی خود را بعد از ۳۱فروردین ماه ارسال کرده اند، تا پنجشنبه هفته آینده وام یک میلیونی آن ها تعیین تکلیف خواهد شد. این تسهیلات برای افزایش قدرت خرید خانوارهای آسیب دیده از رکود بازارها پس از شیوع ویروس کرونا پرداخت می شود.

منبع خبر

به گزارش خبر آنلاین

وام یک میلیون تومانی از صبح امروز ۴ اردیبهشت به تدریج به حساب بانکی کسانی که کد ملی خود را به سامانه واریز وام پیامک کرده‌اند واریز شده است.
به گفته مسئولان اقساط این تسهیلات ۳۰ ماهه است و از یارانه تیرماه به بعد به تدریج از یارانه آنان کسر می‌شود.
مبلغ اقساط وام یک میلیون تومانی ۳۵ هزار و ۸۰ تومان اعلام شده است.منبع خبر

به گزارش خبرگزاری تسنیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ آنطور که عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده از صبح امروز واریز وام یک میلیونی به حساب 17.2 میلیون خانوار متقاضی دریافت وام، آغاز شده است.

همتی با بیان اینکه از نظر تامین منابع لازم در سیستم بانکی آمادگی کامل داریم، تصریح کرد:این وام از صبح امروز به حساب افرادی که کد ملی خود را به وزارت رفاه ارسال کرده اند، واریز شده است.

به گفته رئیس کل بانک مرکزی، نزدیک 17 میلیون و 200 هزار خانواده برای دریافت وام یک میلیونی تایید شده اند و برهمین اساس ما امروز 17 هزار و 200 میلیارد تومان برای سرپرستان این خانواده ها واریز می کنیم.

گفتنی است، وام یک میلیونی سایر خانواده ها نیز که متقاضی هستند و اطلاعات خود را دیرتر اعلام کرده اند، پنج‌شنبه هفته آینده واریز می شود.

بانک‌های عامل نیز در اطلاعیه های جداگانه اعلام کرده اند که از صبح امروز واریز وام را آغاز کرده اند و این وام هم اکنون در حساب اکثر خانوارهای یارانه بگیر متقاضی است.

منبع خبر

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.