Take a fresh look at your lifestyle.

گزارش لحظه ای از وضعیت سلامت جسمانی علی انصاریان و گوهر خیراندیش

متاسفانه ویروس منحوس کرونا گریبان گیر فوتبالیست خوب کشورمون علی انصاریان و بانو دوست داشتنی گوهر خیر اندیش شد. همراهان عزیز مینویسم و طرفداران این دو بزرگوار می توانید اخبار لحظه ای از وضعیت سلامت جسمانی علی انصاریان و گوهر خیراندیش را در این صفحه دنبال کنید.

عکس های علی انصاریان

وضعیت سلامت جسمانی گوهر خیراندیش

متاسفانه گوهر خیراندیش نیز به دلیل وضعیت بد جسمانی در بیمارستان بستری شد. ریه این هنرمند درگیر ویروس شده و طبق آخرین گزارشی که به دست ما رسیده، اکنون در حال کورتون درمانی است. گوهر خیراندیش این اواخر مشغول بازی در سریال جدید خوب بد جلب ۳ بود ظاهرا وی در این کار به کرونا مبتلا شد.

کمند امیرسلیمانی در رابطه با وضعیت سلامت جسمانی گوهر خیراندیش گفت: ریه گوهر عزیز به کرونا درگیر است اما خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی وضعیت جسمانی او رو به بهبود است.

بانو گوهر خیراندیش صبح امروز طی ویدئویی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، ضمت عرض تسلیت برای از دست دادن علی انصاریان و مهرداد میناوند، از وضعیت سلامتی خود خبر داد. وی 15 روز است که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در روز های اول سطح اکسیژن او تا 85 پایین آمده بود اما اکنون سطح اکسیژن خون او بدون دستگاه 94 است و انتظار می رود که چند روز آینده از بیمارستان مرخص شوند.

پست اینستاگرام گوهر خیراندیش در بیمارستان

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gohar Kheirandish (@goharkheirandish)

با آرزوی سلامتی برای این بانو بزرگوار، امیدواریم هر چه زودتر خبر سلامتی و بهبودی او را از همین صفحه به اطلاع طرفدارانش برسانیم.

وضعیت سلامت جسمانی علی انصاریان

علی انصاریان عزیز بازیکن ملی پوش کشورمون نیز همزمان با مرحوم مهرداد میناوند، به دلیل ابتلا به کرونا در بخش ICU بیمارستان فرهیختگان تهران بستری شد. عکس سی تی اسکن و وضعیت جسمانی علی انصاریان به هنگام بستری در بیمارستان از مهرداد میناوند نیز بدتر بوده اما خوشبختانه به گفته دکتر هاشمیان، علی انصاریان شانس بزرگی را آورده که آمبولی ریه نکرده و امیدواریم که در هفته اتی ماسک مخصوص و دستگاه کمک تنفسی بای پپ را تحمل کند و سپس درمان های دارویی و مکمل مفید واقع شود و به امید پروردگار خطر رفع شود.

یکی از بستگان نزدیک علی انصاریان در خصوص سلامتی وی گفت: علی هوشیار است اما وضعیت خوبی ندارد ما مراقبیم که از فوت مهرداد میناوند مطلع نشود. برای علی دعا کنید.

طبق آخرین گزارشی که از وضعیت سلامت جسمانی علی انصاریان عزیز بدست ما رسیده، خوشبتانه حال او رو به بهبود است و امروز خودش غذا خورده و وضغیت ریه هم کمی بهتر شده و اگر شرایط همینطور پیش روند احتمالا هفته آینده از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل می شود.


متاسفانه حال علی انصاریان بطور خیلی ناگهانی بد شد و به کما رفته و اکنون به دستگاه ونتیلاتور وصل است. ریه علی به طور کامل درگیر شده و سطح اکسیژن او بسیار پایین اومده. متاسفانه دقایقی پیش به ما اطلاع دادند که علی انصاریان درگذشت. با نهایت تاسف در گذشت این ورزشکار و هنرمند عزیز کشورمون را به تمام ایران و خانواده تسلیت می گوییم و از خداوند بزرگ برای علی دوست داشتنی  طلب آموزش و برای خانواده محترمشان آرزوی صبر می کنیم.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.