Take a fresh look at your lifestyle.

پرسپولیس همچنان امیدوار به حضور عیسی آل کثیر در فینال!

سمیعی درباره پیگیری های پرسپولیس برای بخشش محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم موفق و تاثیر گزار تیم خبر داد و گفت: هنوز امید داریم که اتفاق خوبی رقم بخورد و او را در فینال داشته باشیم. هنوز پاسخ نهایی را نداده‌اند. ما منتظر هستیم که تا قبل از روز یکشنبه خبر خوب را به ما بدهند و عیسی آل کثیر را در فینال داشته باشیم.

بیوگرافی دیه گو مارادونا و ارتباطش با کوکائین

بیوگرافی و عکس های دنیل مدودف روسی تنیس باز حرفه ای جهان

به گزارش خبرگزاری مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سمیعی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: برنامه ریزی خوبی در این مورد صورت گرفته است. هیات مدیره باشگاه علاوه بر جلسات هفتگی عادی خود، دو جلسه فوق العاده برای دیدار فینال برگزار کرده که جلسه اول با حضور گل محمدی و پیروانی برگزار شد و طی آن سرمربی و سرپرست تیم خواسته‌هایشان را مطرح کردند که به آنها عمل شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت مطلوب سرخپوشان ادامه داد: با برنامه ریزی و اقداماتی که صورت گرفته تیم پرسپولیس در بالاترین هماهنگی و اتحاد هست و برای حضور در فینال آسیا هیچ مشکلی نداریم.

جعفر سمیعی از تشکیل یک کارگروه دیگر خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگروهی را هم وزیر ورزش دستور دادند به ریاست مهدی علی نژاد تشکیل شود که دو نماینده مجلس و نمایندگان فدراسیون فوتبال در آن حضور دارند. یکی از مهمترین تصمیمات آن در اختیار قرار دادن کمپ تیم ملی برای تمرینات و آماده سازی پرسپولیس است که اتفاق خوبی خواهد بود.

وی در مورد برنامه سفر پرسپولیس به قطر گفت: ما روز ۲۳ آذرماه راهی قطر خواهیم شد. برنامه سفر مشخص شده و برنامه ریزی هایی در این مورد صورت گرفته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت‌های پرتعداد النصر عربستان برای گرفتن فینال از سرخپوشان ایران گفت: النصری ها برای اینکه تمرکز تیم ما را بهم بزنند مدام شکایت می‌کردند اما خوشبختانه هیچ مدرکی برای ادعایشان نداشتند و صرفاً برای اینکه تمرکز بازیکنان و تیم ما را برهم بزنند این اقدامات را انجام دادند که قطعاً راه به جایی نمی‌برند.

سمیعی از ادامه پیگیری‌های این باشگاه برای بخشش محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم تاثیرگذار این تیم خبر داد و گفت: هنوز امید داریم که اتفاق خوبی رقم بخورد و او را در فینال داشته باشیم. هنوز پاسخ نهایی را نداده‌اند. ما منتظر هستیم که تا قبل از روز یکشنبه خبر خوب را به ما بدهند و عیسی آل کثیر را در فینال داشته باشیم.

 

منبع خبر

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.