Take a fresh look at your lifestyle.

پوریا پور سرخ مجری ایرانیش می شود

مسابقه تلویزیونی ایرانیش قرار است به زودی از شبکه دو سیما پخش شود. پوریا پورسرخ مجری این برنامه تلویزیونی است که قرار است در 64 قسمت پخش شود. مسابقه تلویزیونی آیریش فضایی کاملا ایرانی دارد و ایده نو و غیرتکراری دارد. تهیه کننده این برنامه تلویزیونی احسان ارغوانی است که قبلا برنامه امروز هنوز تموم نشده را روی آنتن داشت.

به گزارش ایسنا

«پوریا پورسرخ» مجری مسابقه تلویزیونی شد

مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» با اجرای «پوریا پورسرخ» و تهیه‌کنندگی «احسان ارغوانی» روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش ایسنا، احسان ارغوانی که تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی «ایرانیش» را بر عهده دارد، درباره این برنامه گفت: شبکه دو سیما تصمیم گرفته مسابقه‌ای دیدنی تهیه و تولید کند که خانواده‌های ایرانی از دیدن آن لذت ببرند و در همین راستا از «پوریا پورسرخ» دعوت کردیم تا اجرای برنامه را برعهده داشته باشد.

وی ادامه داد: این مسابقه طوری طراحی شده که تعداد زیادی تماشاگر آن را در استودیوی محل ضبط دنبال می‌کنند و علاوه بر آن همه اعضای خانواده را با خود درگیر می‌کند و همه از دیدن آن لذت می‌برند.

ارغوانی درباره عنوان برنامه توضیح داد: همانطور که همه ما می‌دانیم با توجه به تهاجم شبکه‌های بیگانه به فرهنگ و سنت خانواده‌های ایرانی و کم رنگ شدن آداب و رسوم اصیل ایرانی وظیفه داریم به مردم خوب کشورمان یادآوری کنیم که آداب و رسوم و فرهنگ غنی و اصیل ایرانی، اسلامی در تمامی زمینه‌ها بهتر از نسخه خارجی آن است و به همین دلیل نام «ایرانیش» را با تاکید بر اینکه «ایرانیش بهتر از خارجیشه»، برای برنامه انتخاب کردیم و البته در کنار آن در طول مسابقه ما شاهد بازی های کاملا نوین در فضایی کاملا ایرانی هم مواجه خواهیم بود و این اعتقاد ماست که ایرانیش بهتر است.

تهیه کننده «امروز هنوز تموم نشده» افزود: در حقیقت مسابقه از بخش‌های مختلف و متفاوتی تشکیل شده که در هرکدام از این بخش‌ها بناست ما با یک بخش از گذشته خود آشتی کنیم و به یاد بیاوریم که در ایران چه زیبایی‌های فراموش شده‌ای داریم.

منبع خبر

به گزارش حادثه 24

تهیه‌کننده مسابقه «ایرانیش» ضمن ارائه جزییات از حضور پوریا پورسرخ به عنوان مجری در این مسابقه خبر داد.

احسان ارغوانی تهیه‌کننده تلویزیون درباره آخرین وضعیت ساخت مسابقه «ایرانیش» توضیح داد: این روزها دکور مسابقه به طراحی پیمان قانع در حال آماده شدن است. از آنجا که «ایرانیش» یک مسابقه میدانی با حضور خانواده‌ها است نیازمند یک دکوری به مساحت حدود ۳۰۰۰ متر بودیم و برای همین آماده شدن دکور زمان می‌برد.

وی ادامه داد: احتمال می‌دهم ضبط «ایرانیش» را با اتمام ساخت دکور تا اوایل اسفندماه آغاز کنیم اما زمان و روز پخش برنامه مشخص نیست چراکه هنوز کنداکتور قطعی از سوی شبکه دو به ما اعلام نشده است اما قرار است در روزهای آخر هفته این مسابقه روی آنتن برود.

وی درباره ویژگی‌های این مسابقه بیان کرد: «ایرانیش» اولین مسابقه ایرانی تلویزیون است که صفر تا صد آن ایرانی است و هیچ الگوبرداری از مسابقه‌های دیگری که در دنیا ساخته می شود نداشته است. حتی در دکور برنامه نیز المان‌های ایرانی را به کار برده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه «ایرانیش» قصد دارد به بهانه یک بازی خانواده ها را دور هم جمع می کند، گفت: ما در فرهنگ کشورمان بازی هایی داریم که هر کدام یک فلسفه‌ای دارند که دور هم جمع شدن اعضای خانواده یکی از آن‌ فلسفه ها است. «ایرانیش» بازی های قدیمی ایرانی را به روز کرده است تا بتواند اعضای یک خانواده را به بهانه بازی دور هم جمع کند. همچنین در این مسابقه از تمام اقوام ایرانی استفاده می‌کنیم.

تهیه‌کننده «ایرانیش» درباره نحوه شرکت در مسابقه نیز مطرح کرد: این مسابقه بناست در ۶۴ قسمت پخش شود و علاقه‌مندان می‌توانند هم به عنوان شرکت کننده در مسابقه و هم به عنوان تماشاگر با مراجعه به سایت و ثبت نام در برنامه حضور پیدا کنند. در هر قسمت از مسابقه ما میزبان دو خانواده پنج نفری هستیم که با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. البته ۷ نفر از اعضای خانواده می‌توانند در برنامه ثبت‌نام کنند و هر خانواده دو یار ذخیره دارد که به فراخور نیاز از آن‌ها استفاده می‌شود.

منبع خبر

به گزارش خبرآنلاین

پوریا پورسرخ هم مجری شد

مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» با اجرای پوریا پورسرخ و تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان ارغوانی که تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی «ایرانیش» را بر عهده دارد، درباره این برنامه گفت: شبکه دو سیما تصمیم گرفته مسابقه‌ای دیدنی تهیه و تولید کند که خانواده‌های ایرانی از دیدن آن لذت ببرند و در همین راستا از پوریا پورسرخ دعوت کردیم تا اجرای برنامه را برعهده داشته باشد.

وی ادامه داد: این مسابقه هیجان‌انگیز به طوری طراحی شده که تعداد زیادی تماشاگر آن را در استودیوی محل ضبط دنبال می‌کنند و علاوه بر آن همه اعضای خانواده را با خود درگیر می‌کند و همه از دیدن آن لذت می‌برند.

ارغوانی درباره دکور این برنامه نیز گفت: مسابقه «ایرانیش» نیاز به یک فضای بسیار بزرگ دارد و تجهیزات منحصر به فردی را می‌طلبد که قبلا ما در مسابقات دیگر تلویزیون آن را ندیده‌ایم. طراحی‌ها نیز به نحوی صورت گرفته که کار از هیجان بالایی برخوردار است و تمام اعضای خانواده را به خود درگیر می‌کند.

وی در پایان گفت: این مسابقه بناست در ۶۴ قسمت پخش شود و علاقه‌مندان می‌توانند هم به عنوان شرکت کننده در مسابقه و هم به عنوان تماشاگر می‌توانند با مراجعه به سایت این برنامه پس از ثبت نام در برنامه حضور پیدا کنند.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.