Take a fresh look at your lifestyle.

حکم ۱۰ سال زندان برای “سحر تبر”

فاطمه خویشند معروف به سحرتبر در دادگاه محاکمه و قاضی او را به تحمل ده سال حبس محکوم کرد. سحر تبر، هنگامی که بازداشت شد ۱۸ ساله بود. او در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۸۰ متولد شده است و پارسال اواسط مهرماه ۱۳۹۸ به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شد. اما پرونده‌اش به دادگاه انقلاب تهران سپرده شد.

فاطمه خویشند به دلیل شهرت بالایی که در شبکه‌های اجتماعی ایران پبدا کرده بود، بازداشت شد و این خبر انعکاس زیادی پیدا کرد و رسانه‌های داخلی و خارجی آن را پوشش دادند.

دو هفته پس از بازداشت سحر تبر، “اعترافات” او از تلویزیون صدا و سیمای ایران پخش شد که در آن گفت همیشه آرزوی معروف شدن داشته و علاقه‌اش به شخصیت امیلی در انیمیشین “عروس مردگان” ساخته تیم برتون باعث شده که با عمل‌های جراحی، گریم‌های فراوان و فتوشاپ عکس‌ها، خودش را شبیه او کند و از این طریق طرفداران بیشتری پیدا کند.

بیوگرافی آناشید حسینی عروس سابق سفیر دانمارک + ماجرای طلاق او

پایتخت ۷ بدون سارا و نیکا ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری برنا :

به گزارش برنا؛ سحر تبر گفت :چهار اتهام به من وارد شده بود که از دو اتهام تبرئه شدم. دلم نمی خواهد عناوین اتهامم حرفی بزنم چون امیدوارم مورد عفو قرار بگیرم.

فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر از شاخ‌های به اصطلاح اینستاگرامی است. نامبرده مهر ماه امسال با دستور قضایی دستگیر و بازداشت شد و در کیفرخواست صادره، اتهامات او معاونت در افساد فی‌الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع عنوان شده است.

منبع خبر

رکنا فیلمی از او وقتی زندانی بود پخش کردکه در این فیلم می‌گوید پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند و تا کلاس دهم بیشتر درس نخوانده و دیپلم نگرفته است.

سحر تبر در این فیلم می‌گوید که برای ضبط ویدئوهایش مشورت می‌گرفته و علاوه بر جراحی زیبایی  گریمور هم داشته و دوستانش یا مادرش از او فیلمبرداری می‌کرده‌اند.

فاطمه خویشوند که بزخی مواقع با تبر در فیلم‌هایش حضور می یافت گاهی در نقشی ترسناک تبر به دست می‌گرفت در حالی که گریم صورت به گفته خودش “متفاوت” داشت. او با استفاده از دنبال‌کننده‌های زیادی که داشت مانند بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای مشاغل دیگر تبلیغ می‌کرد.‌

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.