Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۲ به همراه ساعت پخش

در نوروز 1402 چند سریال مختلف قرار است برای پخش بر روی آنتن بروند. امسال برای نوروز 1402 قرار است چند سریال ایرانی و همین طور سریال های خارجی در قالب موضوعات درام، طنز، پلیسی و موضوعات اجتماعی و خانوادگی روی آنتن پخش صدا وسیما برود. برای اطلاع از اسامی سریال های نوروز1402 و ساعت پخش آن ها میتوانید در قسمت پایین مشاهده کنید.

فیلم ها و سریال های نوروز 1402

هرساله با نزدیک شدن به عید نوروز بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان فیلم برای این ایام دست به تولید سریالی تازه را شروع میکنند. و دیدن سریال در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برای مخاطبان نیز بسیار جذاب و سرگرم کننده است و پیگیری این سریال ها برای بیننده از اهمیت بسیاری برخوردار است.

لیست

اسم سریالساعت پخششبکه
نون خ 4هرشب ساعت 22:15 شبکه یک
اتش و بادهرشب ساعت 19:00شبکه سه
اقای قاضی هرشب ساعت 21:00 شبکه دو
گیل دختپنجشنبه و جمعه ساعت 22:00شبکه یک
بچه زرنگشب های قدر ساعت 21:00 شبکه دو
جانشینیهرشب ساعت 24:00شبکه چهار
راه اهن زیر زمینیاز20 فروردین ساعت 24:00شبکه چهار
ضد حملههرشب ساعت 20:00شبکه پنج
غربت فلسطینهرشب ساعت 23:00شبکه افق
فضانوردان یکم تا دهم فروردین ساعت 21:30شبکه نوجوان
اخرین اتوبوساز یازدهم فروردین ساعت 21:30شبکه نوجوان

سریال نون خ فصل 4

سریال نوروزی نون خ
سریال نون خ 4

از جمله سریال های جذاب نوروز 1402 سریال نون خ است که طی دو سه سال اخیر جزو سریال های پر مخاطب بوده است. این سریال تا به الان در سه فصل تولید و پخش شده است. امسال این سریال در شبکه یک سیما پخش میشود حالا باید دید در فصل چهارم نیز مانند سه فصل گذشته میتواند پرطرفدار و پر مخاطب باشد.

داستان سریال نون خ

کارگردان سریال نون خ سعید اقاخانی است. که خودش نیز در نقش اصلی سریال ایفا نقش میکند. سریال نون خ در کرمانشاه ساخته شده و با همان لهجه محلی کرمانشاهی و لباس های زیبای محلی این شهر بازیگرانش در این سریال ایفا نقش میکنند. موضوع سریال نون خ درباره زندگی اقای نورالدین خانزاده است که همراه با دخترانش و همچنین اهالی محل و همسایگانش در کرمانشاه زندگی میکنند، و اتفاقات مختلفی برایشان می افتند که مسیر قصه را جذاب میکند.

بازیگران سریال نون خ

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، هدی استواری،ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، ، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی،سیدحسین موسوی شقایق فتاحی و مرتضی رستمی بازیگران سریال «نون. خ» هستند

ساعت پخش سریال نون خ

سریال نون خ 4 از روز سه شنبه 1 فروردین 1402 هر شب راس ساعت 22:15 از شبکه یک بروی آنتن می رود و تکرارش 1:30 بامداد ، 9:30 صبح و ساعت 15 (ظهر) می باشد

سریال اتش و باد

سریال اتش و باد یکی دیگر از سریال هایی است که در جدول پخش صدا وسیما برای نوروز 1402 قرار گرفته است. کارگردان این سریال مجتبی راعی است،این فیلم یک سریال تاریخی است و قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

داستان سریال اتش و باد

بهادر کدخدای ایل پوسان است و با کدخدای طایفه همسایه خود سر رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. و حالا مدتی است آتش کینه‌ ها خاموش شده است تا اینکه کدخدای طایفه همسایه با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌ آید غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعمویش درآید، اما بهادربا قاطعیت با این وصلت مخالفت می‌کند و زخم‌ های کهنه سرباز می‌ کنند

بازیگران سریال اتش و باد

محمود پاک‌ نیت، لاله اسکندری، حسین محجوب، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکهصدرالدین حجازی و بیوک‌ میرزایی از بازیگران سریال اتش و باد هستند.

ساعت پخش سریال اتش و باد

سریال اتش و باد از روز جمعه 26 اسفند 1401 هر شب ساعت 19 از شبکه سه بر روی آنتن می رود و تکرار آن 09:10 صبح ، 16:20 عصر و 01:30 بامداد می باشد.

سریال اقای قاضی

سریال آقای قاضی

سریال اقای قاضی به کارگردانی سجاد مهرگان قرار است در ایام نوروز از شبکه دوسیما پخش شود. در مورد قضاوت های یک قاضی در خصوص پرونده های مختلف قضایی او است. این سریال نقاط ضعف و قوت زیادی دارد. نقاط قوت این سریال بیشتر اشاره به موضوع دارد که که جامعه و مردم را به مسائل حقوقی تا حدودی اگاه میسازد تا از بروز اختلافات بیشتر جلوگیری کند. اما از نظر حقوقدان ها نیاز به دقت بیشتر و کافی تری در توجه به نکات ایین دادرسی دارد.

بازیگران سریال اقای قاضی

بهزاد خلج ،جعفر جمشیدی، مسعود بهرامی بازیگران اصلی هستند و در کنار بازیگران اصلی این سریال تعداد زیادی بازیگر دیگر نیز دارد که در قسمت های مختلف ان متغیر است. سریال اقای قاضی مجموعه ای از داستان های واقعی است که توسسط نویسندگان مختلف جمع اوری و نوشته شده است.

زمان پخش سریال اقای قاضی

سریال «آقای قاضی» در ایام نوروز هر شب ساعت 21:00 بروی آنتن شبکه دو می رود و و تکرار این مجموعه هر روز ساعت 1:50 صبح و.16:15 ظهر می باشد

سریال گیل دخت

سریال گیل دخت جزو سریال های تاریخی و پر مخاطب است به کارگردانی مجید اسماعیلی که در روزهای پنجشنبه و جمعه در نوروز 1402 طبق روال گذشته خود پخش خواهد شد.

بازیگران سریال گیل دخت

سعید راد، شقایق فراهانی، سعید چنگیزیان، پریوش نظریه، رامتین خدا پناهی، میترا رفیع، حمید ابراهیمی، نفیسه روشن، محمود پاک نیت، ثریا قاسمی، صالح میرزاآقایی، فریبا متخصص، حبیب دهقان نسب، رویا جاوید نیا، یاسمن معاوی، فخرالدین صدیق شریف، سارا والیانی، محمد فیلی، فریده دریامج، مجید سعیدی و امین میری از بازیگران سریال گیلدخت می باشند.

داستان سریال گیل دخت

گلنار و اسماعیل دو عاشق و دلباخته هستند که در این میان اتفاقاتی می افتد که داستان و مسیر فیلم را پر از چالش و اتفاقات مختلف میکند.

ساعت پخش سریال سریال گیل دخت

گیل دخت هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه یک سیما در ساعت 22:00 پخش میشود و ساعت بازپخش ای سریال 2:10 بامداد 9:00 صبح و 15:10 بعد ازظهر پخش میشود.

سریال بچه زرنگ

سریال بچه زرنگ
سریال بچه زرنگ

فصل دوم سریال بچه زرنگ از شبکه دو پخش خواهد شد. یک مستند در قالب زندگی شهدای مدافع حرم است و به کارگردانی مشترک محمدمهدی خالقی، داوود مرادیان، جواد علیزاده، حسین امانی و به نویسندگی عباس هادیان و طاهره ولی‌پور است.

زمان پخش سریال بچه زرنگ

قرار است در شب های قدر هرشب ساعت 21:00 از شبکه دو سیما پخش شود.

سریال رستگاری

سریال رستگاری که به کارگردانی مسعود ده نمکی ساخته شده است. یکی از سریال هایی است که به احتمال زیاد در جدول پخش سریال های تلویزیون در ماه رمضان قرار گرفته شود ولی بخاط اینکه تولید این سریال هنوز تمام نشده است ممکن است برای پخش در نوروز و ماه رمضان اماده نشود.

موضوع سریال رستگاری برخلاف دیگر فیلم های ساخته شده مسعود ده نمکی که بیشتر اجتماعی و طنز بوده است. اینبار یک موضوع ماورایی و کاملا متفاوت است.

سریال های خارجی نوروز و ماه رمضان 1402

در کنار سریال های ایرانی سریال های خارجی و فیلم های سینمایی در روزهای خاصی در نوروز 1402 برای پخش بر روی انتن صدا وسیما میرود.

از جمله سریال های خارجی که قرار است در جدول پخش صداو سیما قرا گرفته شود و بر روی انتن برود:

  • سریال جانشینی هر شب ساعت 24:00
  • و سریال را اهن زیرزمینی از 20 فروردین هرشب ساعت 24:00 ازشبکه چهار پخش میشوند.
  • سریال ضد حمله ساعت 20:00 پخش در شبکه پنج
  • سریال غربت فلسطین هر شب ساعت 23:00 ازشبکه ی افق
  • سریال فضانوردان از یکم تا دهم فروردین هرشب ساعت 21:30
  • سریال اخرین اتوبوس از یازده فروردین هرشب ساعت 21:30 از شبکه ی نوجوان قرار است پخش شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.