Take a fresh look at your lifestyle.

این زن ۴۰ ساله ۴۴ بار بچه دار شده است

در این مطلب درباره زنی بخوانید که تا سن 40 سالگی صاحب 44 بچه شد. مریم نباتنزی اهل اوگاندا در سن 12 سالگی زیر بار کودک همسری می رود و یک سال بعد از ازدواج در اولین زایمانش یک دوقلو به دنیا می آید. فرزندآوری مریم نباتنزی به یکبار زایمان ختم نمی شود و تا سن 44 سالگی با چندین بار تجربه بارداری و زایمان سه دوقلو، پنج سه قلو و پنج چهار قلو به دنیا می آورد. در ادامه درباره اوضاع زندگی این زن اوگاندایی بیشتر بخوانید.

درباره مریم نباتنزی مادر 40 ساله 44 دختر و پسر

مریم نباتنزی با به دنیا آوردن 44 فرزند تا سن 40 سالگی تمام مرزهای روش‌های تنظیم خانواده و ضدبارداری را به تنهایی جا به جا کرده است. به تشخیص پزشکان بزرگ بودن غیرمعمول تخمدان و تخمک گذاری بیش از حد معمول این خانم موجب فرزندآوری بیش از اندازه او شده است.

او در حال حاضر در خانه‌ای فقیرانه واقع در مزارع قهوه روستای کاساوو با 20 پسر و 18 دختر زندگی می کند. مریم نباتنزی تاکنون شش فرزند خود را از دست داده و گویا شوهرش آنها را ترک کرده است.

مریم نباتنزی درباره زندگی اش گفته:«من با رنج بسیاری بزرگ شده‌ ام، البته همسرم برای پشت سرگذاشتن این رنج‌ها بسیار به من کمک می کرد ولی تمام وقت من صرف مراقبت از فرزندانم و کار برای کسب درآمد شده است؛ کارهایی مثل آرایشگری، فروش داروهای گیاهی، جمع‌آوری آهن قراضه ولی همه پولی که به دست می‌آورم خرج غذا، لباس و مدرسه بچه‌ها می‌شود.»

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.