Take a fresh look at your lifestyle.

جدیدترین فیلم ایمی آدامز «افسون زدایی» بزودی منتشر می شود!

فیلم جدید ایمی آدامز در نوامبر 2022 منتشر می شود. ایمی آدامز در فیلم سینمایی «افسون زدایی» که گویی فصل دوم «افسون زده» است ایفای نقش می کند! همین 15 سال پیش بود که ایمی آدامز در فیلم تکرار نشدنی «افسون یا افسون زده» که در ژانر کمدی رمانتیک فانتزی موزیکال ساخته شد، نقش جیزل را بازی کرد! دختری زیبا که از دنیای خیالی آندالاسیا وارد دنیای لایو اکشن نیویورک می شود تا از دست نامادری همیشه بدجنس داستان ها فرار کند! پرنسس جیزل توسط نامادری شیطان صفتش از پادشاهی منع می شود. او سپس به دنیای واقعی منتقل می شود، جایی که با یک وکیل ملاقات می کند و متوجه می شود که عاشق او شده است…

در واقع نامادری داستان «افسون زده» نمی خواست که جیزل با پسرش پرنس ادوارد (جیمز ماردسون) ازدواج کند. به همین دلیل او را به دنیای ما آدم ها می فرستد تا خیالش جمع شود. اما جیزل در این دنیا با پدری مجرد به نام رابرت (پارتیک دمپسی) آشنا می شود که اتفاقا وکیل طلاق هم هست. پاتریک با حضور جیزل کم کم یاد می گیرد که به جادو ایمان داشته باشد. و در نهایت به این پری داستانی کمک می کند تا عشقش را به دست بیاورد.

مطالب پیشنهادی: دختر شاهرخ خان و نوه آمیتا باچان در فیلم «the archies»

زمان اکران فیلم «Disenchanted» با بازی ایمی آدامز

«افسون زده» به اعتقاد خیلی ها یکی از بهترین اثری است که دیزنی در ژانر تخیلی تولید کرده. اما این پرنسس دنیای دینزی باید با خواهران پر طرفدارش مبارزه کند و کم هم نیاورد! وقتی دیگر همه از درخشش مجدد این پرنسس دیزنی ناامید شده بودند خبر رسید که ادامه داستان به زودی با درخشش دوباره ایمی آدامز تویلد می شود. دیزنی پلاس قرار است تولید دنباله داستان را بر عهده داشته باشد.

فیلم سینمایی «افسون زدایی» قرار است در تاریخ 24 نوامبر سال 2022 در دیزنی پلاس پخش آنلاین شود!

این بار قرار است رابرت، جیزل و دخترشان مورگان را ببینیم که به دنیایی جدید وارد می شوند. چرا؟ خب چون هم دنیای خیالی و هم دنیای واقعی در حال نابودی هستند.

البته باید اعتراف کرد که دیزنی در مورد داستان این فیلم خیلی محتاطانه عمل کرده و هنوز هیچ خبری در کار نیست. تنها چیزی که می دانیم همین اطلاعات کم و ارزشمندی بود که از جیزل و خانواده اش در اختیارتان گذاشتیم.

ایمی آدامز و مایا رادولف اشراف زادگان دنیای خیال …

در سری قبلی این فیلم یعنی در «افسون زده» عملکرد بسیار خوبی از ایمی آدامز و پاتریک دمپسی دیدیم. ناگفته نماند که جیمز مردسون و ایدینا منزل در نقش پرنس ادوارد و دوست دختر سابق رابرت که بعدا همسر اروارد می شود هم خیلی خوب بازی کردند. ملکه آندالاسیا، نانسی تریمین هم خوش درخشیدند. در این اثر گابریلا باداچینو نقش مورگان را بازی خواهد کرد. وت نیکل براون، جایما مایس و مایا رادولف هم سه شخصیت منفی داستان خواهند بود.

دیزنی پلاس عکسی منتشر کرده که در آن گریم و ظاهر جیزل و رادولف مشخص است. هیچ چیزی بهتر از این تصویر نمی توان در دنیای پرنسس های دیزنی پیدا کرد! ایمی آدامز در این تصویر در لباسی بایقه دلبری می درخشد. البته این مدل لباس ها چیزی نیست که دردنیای واقعی دنبال پوشیدنش باشید اما هر کسی را مجبور می کند تا منتظر بماند و به محض اکران شدن فیلم از دیدنش لذت ببرد. مایا رادولف در این اثر نقشی مشابه نامادری داستان سیندرلا را دارد. این زوج در کنار هم همان قدر کامل و بی نقصند که ویتنی هوستون و برندی بودند… همان قدر بی نقص !

کارگردان این فیلم آدام شنک من است. پس قرار است تعداد بی شماری رقص هم در فیلم ببینیم! افسانه دیزنی، آلن منکن هم در تولید این اثر نقش دارد. پس باید بی صبرانه منتظر زیاترین سکانس های دیزنی باشیم و  از دیدنشان لذت ببریم!

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.