Take a fresh look at your lifestyle.

آنجلینا جولی برای همدردی با مردم جنگزده به اوکراین سفر کرد!

آنجلینا جولی هنرپیشه هالیوود روز شنبه به منظور ملاقات از کودکان و مردم جنگ زده به اوکراین سفر کرد. او در یک اقدام بشر دوستانه از شهر لویو اوکراین بازدید کرده و برای ملاقات با تعدادی از آوارگان جنگ با روسیه به ایستگاه راه آهن و حتی یک نانوایی رفته و بعد از به صدا درآمدن آژیر حمله هوایی، آنجا را ترک کرده است.

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی آنجلینا جولی

سفر آنجلینا جولی به اوکراین

سفر ناگهانی آنجلیا جولی به اوکراین
سفر ناگهانی آنجلیا جولی به اوکراین

جولی، 46 ساله، نماینده ویژه آژانس پناهندگان سازمان ملل است که می گوید بیش از 12.7 میلیون نفر در دو ماه گذشته خانه های خود را ترک کرده اند که حدود 30 درصد از جمعیت اوکراین قبل از جنگ را تشکیل می دهد.

جولی در طول بازدید از ایستگاه، با مشاوران داوطلب که با آوارگان کار می کردند ملاقات کرد، آنها به او گفتند که هر یک از روانپزشکان با حدود 15 نفر در روز صحبت می کنند. به گفته داوطلبان، بسیاری از کسانی که در ایستگاه هستند، کودکان 2 تا 10 ساله هستند.

او در پاسخ گفت: “آنها به دلیل اتفاقات اخیر قطعا شوکه هستند. من می دانم که تروما چه تاثیری بر کودکان می گذارد، می دانم که یک نفر همدردی کند چقدر اهمیت دارد، چقدر صدایش مهم است، می دانم که چقدر برای آنها شفابخش است.”

در یک نقطه از بازدید آنجلینا جولی از ایستگاه، او یک دختر کوچک که لباس قرمز پوشیده بود را قلقلک داد که از خوشحالی می خندید. او همچنین با داوطلبان و برخی از کودکان عکس گرفت.

جولی ماه گذشته به عنوان نماینده ویژه از یمن بازدید کرد، جایی که میلیون ها نفر به دلیل جنگ آواره شده اند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.