Take a fresh look at your lifestyle.

چهارشنبه مدارس تعطیل است یا نه؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱)

با توجه به اینکه در تقویم رسمی کشور روزهای دوشنبه و سه شنبه (12 و 13 اردیبهشت) به مناسبت عید سعید فطر تعطیل شده بود، آموزش پرورش برای تعطیلی روز چهارشنبه هفته جاری، درخواست تعطیلی کرده بود و احتمال ها بر این بود که طبق درخواست چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه 1401 تعطیل شود. این در حالی است که طبق اعلام ستاد اسهلال دفتر مقام معظم رهبری، هلال ماه شوال در غروب روز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه 1401 رویت نشد و امروز دوشنبه 30 ماه رمضان می باشد.

بر این اساس به طور رسمی مدارس امروز دوشنبه باز است و روز چهارشنبه 14 اردیبهشت تعطیلی رسمی خواهد بود، چرا که طبق قانون مصوب مجلس، تعطیلات عید فطر دو روز است که شامل روز عید فطر (فردا سه شنبه) و فردای عید (چهارشنبه) می شود. بدین ترتیب تعطیلات این هفته روزهای سه شنبه و چهارشنبه می باشد.

سخنگوری وزارت آموزش و پروش اعلام کرده است: موضوع تعطیلی ایام هفته جزء اختیارات و صلاحیت های هیئت وزیران است و تقاضای روز چهارشنبه 14 اردیبهشت از طرف آموزش و پرورش به هیئت دولت انجام شده است. بنابراین تصور این است که هیئت دولت فردا جلسه داشته باشد و درباره روز چهارشنبه تصمیم گیری خواهد شد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.