Take a fresh look at your lifestyle.

در این روز های کرونایی از خوردن فست فود پرهیز کنید!!

در این ایام کرونا و تشدید ویروس کویید 19، سوالی که برای همه مطرح می شود این است که از خوردن چه مواد غذایی پرهیز کنیم؟  از جمله غذاهایی که یاید از خوردن آن در پیک شیوع بیماری کرونا پرهیز کنید ، غذاهای فست فود می باشد.

چه مواد غذایی برای بیماران کرونایی مفید است؟

غذاهایی که باید در این روزهای کرونایی مصرف کنید

به گزارش خبرگزاری تابناک

آرزو چراغی کارشناس تغذیه ذکر کرد: به صورت معمول در طول هفته هر شخص باید 150 دقیقه ورزش کند تا بدنی سالم داشته باشد و سیستم ایمنی بدن خود را اینگونه تقویت کند.

وی اضافه کرد: افراد باید حتما تغذیه مناسب و مقوی در طول روز داشته باشند.

چراغی با عنوان این مطلب که بیماری‌های زمینه‌ای و صعب العلاج منجر به کاهش سیستم ایمنی بدن می‌شود، وی تاکید کرد: مهم‌ترین فاکتور برای تقویت سیستم ایمنی بدن، تغذیه مناسب است. برای جلوگیری از ویروس کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن افراد باید گروه مواد غذایی را به صورت هفتگی داشته باشند.

منظور از 4 گروه مواد غذایی، شیر و لبنیات،گوشت، حبوبات و مغزها، نان و غلات و میوه ها و سبزی ها هستند.

اشخاصی که قصد گرفتن رژیم در این روزهایی که ویروس گویید 19 بسیار زیاد شده است را دارند نباید، به صورت خودسرانه رژیم بگیرند و حتما باید از مشاوره کارشناسان استفاده کنند.

از دیگر عواملی که می تواند با ویروس کرونا مقابله کند خواب کافی است. افرادی که در شبانه روز بین 6 الی 8 ساعت خواب کافی دارند بدن مقاوم تری نسبت به دیگر افراد در مقابل ویروس کویید 19 دارند.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.