Take a fresh look at your lifestyle.

دور دور حرفه ای بهنوش بختیاری با تیپ خفن و ماشین سوپر لاکچری/ فیلم

در ویدئو منتشر شده از بهنوش بختیاری، او در حال دور دور و شب گردی با تیپ و ماشین کروک خفن دیده می شود. او ضمن انتشار این ویدئو در صفحه شخصی اینستاگرام خود، متنی را خطاب به خود نوشته و قول آینده ای روشن را به خود داده است. در ادامه بخشی از فیلم دور دور حرفه ای بهنوش بختیاری با تیپ خفن و ماشین سوپر لاکچری را مشاهده کنید.

بهنوش بختیاری با ماشینش

فیلم دور دور بهنوش بختیاری با تیپ خفن و ماشین لاکچری اش را از دست ندهید:

ماجرای عاشق شدن بهرام افشاری

بهنوش بختیاری با پست کردن فیلمی از دور دور با تیپ و ماشین لاکچری در خیابان های تهران برای خودش نوشت:

(بهنوش جانم نگران نباش، این روزها «مسیر» ماست، ما هنوز به «مقصد» نرسیده‌ایم، ما هنوز در راهیم و راه‌های نرفته‌ی زیادی پیش رو داریم. هنوز مانده تا روزهای خوبمان، هنوز مانده تا رهایی، هنوز مانده تا پا را روی پا انداختن و درنهایت شعف، به دستاوردها نگریستن.
قول می‌دهم برایت همان خانه‌ی سبز و روشن و رنگ‌ اندودی که دوست داشتی، در یک گوشه‌ی دنج، وسط یک باغ، دور از آدم‌ها… بسازم، جایی که بهار از دیوارهایش بریزد و خورشید از سقف و پنجره‌هایش چکه کند. جایی که هیچ اندوهی راه خیابانش را بلد نباشد، جایی که آرام باشی. قول می‌دهم تا آن زمان دلخوشی‌های بیشتری به دست آورده‌باشی و بشود با خیالی آسوده و یک دل سیر، زندگی کنی. قول می‌دهم کتاب‌های بیشتری بخوانم و آگاهی‌ات را بیشتر کنم، قول می‌دهم بیشتر مراقبت باشم، بیشتر دوستت داشته باشم و به توانمندی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی که داری بیشتر توجه کنم😍بهنوش به تو قول میدم دیگه نذارم کسی حرمتت را بشکند و قلبت را تیکه تیکه کند.. بهنوش بهترینها را برایت میسازم و تو فقط مواظب خلاقیتت اندامت اگاهیت و کاراییت در پولسازی و هنر و سلامتیت و ذات مهربانت باش… بهنوش عزیز دستهای کلوچه ای تو را میبوسم که اینهمه زحمت کشیدو قدرش رو ندونستن…. خودم شل و‌پلتم بهنوش جانم… خودم نوکرتم)

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.