Take a fresh look at your lifestyle.

بیوگرافی شکیرا و پیکه + داستان خیانت و دوست دختر جدید پیکه

زمانیکه شایعه جدایی شکیرا از پیکه رو شنیدیم همه ما امیدوار بودیم که یکی از این دو سلبریتی این شایعه رو تکذیب کنه تا اینکه جرالد پیکه فوتبالیست اسپانیایی مشهور طی بیانیه ای، این شایعه رو تایید کرد! بله در کمال ناباوری جرالد پیکه و شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی پس از 12 سال زندگی مشترک و داشتن دو فرزند پسر، از هم جدا شدند! و اسامی آنها به لیست سلبریتی هایی که در 2022 از هم جدا شدند اضافه شد. اما دلیل این جدایی چی بود؟ با من در این مطلب همراه باشید تا خلاصه ای از بیوگرافی شکیرا و جرالد پیکه را به همراه داستان خیانت را بخوانید و عکس دوست دختر جدید پیکه را ببنید.

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی لیدی گاگا

بیوگرافی شکیرا خواننده مشهور آمریکا

شکیرا یک خواننده و رقصنده کلمبیایی است که شهرت جهانی دارد، اما او شریک و همسر یکی از بهترین مدافعان فوتبال، جرارد پیکه است. شکیرا ایزابل مبارک ریپول (Shakira Isabel Mebarak Ripoll) یکی از پرفروش ترین هنرمندان آمریکای لاتین است. که حدود 11 سال پیش با جرالد پیکه ازدواج کرد.

بیوگرافی شکیرا خواننده مشهور آمریکا

شکیرا در 2 فوریه 1977 در Barranquilla، کلمبیا به دنیا آمد. او اصالتاً کلمبیایی و لبنانی است. پدرش، ویلیام مبارک چادید، اهل نیویورک بود و بعداً در زندگی به کلمبیا نقل مکان کرد و مادرش، نیدیا رول تورادو، اهل کلمبیا است.

محل تولد بارانکیلا، کلمبیا
تاریخ تولد2 فوریه 1977 (44 ساله)
نام پدر ویلیام مبارک چادید
نام مادر نیدیا ریپول تورادو
ارزش خالص دارایی ها 350 میلیون دلار
ملیت کلمبیایی
همسر (سابق)جرارد پیکه
فرزند2 تا

شکیرا هشت خواهر و برادر ناتنی بزرگتر از ازدواج قبلی پدرش دارد. پدرش او را به رستورانی در خاورمیانه می برد، جایی که برای اولین بار صدای Doumbek (که یک طبل رقص شکم است) را شنید و عاشق آن صدا شد. بنابراین او شروع به رقصیدن با آن کرد که باعث شد متوجه شود که می خواهد یک خواننده شود.

بیوگرافی جرارد پیکه فوتبالیست مشهور اسپانیایی

جرارد پیکه برنابئو (Gerard Piqué Bernabéu) یک فوتبالیست سرشناس اسپانیایی است که در 2 فوریه 1987 در بارسلونا، اسپانیا به دنیا آمد. او به عنوان مدافع میانی برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بازی می کند. پیکه یکی از چهار فوتبالیستی است که برای دو سال متوالی با تیم های مختلف قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

جرارد پیکه در خانواده ای کاتالونیایی بزرگ شد. پدر او، خوان پیکه، یک تاجر است و مادرش، مونتسرات، متخصص آسیب های ستون فقرات در بارسلونا است. او همچنین یک برادر کوچکتر به نام مارک دارد.

نامجرارد پیکه برنابئو
تاریخ تولد2 فوریه 1987 (34 ساله)
محل تولدبارسلون، اسپانیا
ملیتاسپانیایی
پدرژوان پیکه
مادرنگ چشم: آبیرمونتسرات برنابئو
خواهر و برادریک برادر به نام مارک پیکه
همسر (سابق)شکیرا
قد193 سانتی متر
وزن87 کیلوگرم
رنگ چشمآبی
رنگ موقهوه ای تیره
دارایی خالص دارایی ها50 میلیون دلار

مطالب پیشنهادی: بهترین فوتبالیست های 2022

داستان خیانت و عکس دوست دختر جدید پیکه

شکیرا دلیل جداییش را خیانت جرارد پیکه اعلام کرد. بر اساس اعلام برخی از رسانه ها جرارد پیکه با خواهر یکی از هم تیمی هایش به نام پابلو گیوی که به جوان ترین فوتبالیست نیز شهرت دارد، ارتباط داشته و مدت طولانی در آپارتمان قدیمیش تنها زندگی می کرد و شکیرا به محض متوجه شدن این موضوع خواستار جدایی از این فوتبالیست سرشناس شده!

عکس دوست دختر جدید پیکه

دوست دختر جدید کیه؟ / مادر یا خواهر هم تیمیه پیکه؟

برخی از رسانه ها اعلام کردند که پیکه با مادر یا خواهر پابلو گاوی هم تیمی جوانش به شکیرا خیانت کرده است! پابلو مارتین پائز گاویرا (زاده 5 اوت 2004)، معروف به گاوی یک فوتبالیست حرفه ای اسپانیایی است که به عنوان هافبک میانی برای باشگاه بارسلونا لالیگا و تیم ملی اسپانیا بازی می کند.

پابلو گاوی هم تیمیه جرالد پیکه بوده و در Los Palacios y Villafranca، اندلس، اسپانیا متولد شد. گاوی از باشگاهی در شهر زادگاهش La Liara Balompié شروع کرد و از آنجا به آکادمی جوانان رئال بتیس رفت. گاوی با زدن 95 گل برای تیم جوانان رئال بتیس، توسط تیم های برتر اسپانیایی از جمله ویارئال، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید شناسایی شد.

نام پدر پابلو گاوی پابلو پائز است، نام مادرش هنوز علنی نشده است. پابلو گاوی خواهر و برادر دارد. نام خواهرش ارورا پائز گاویرا است که به نظر می رسد دوست دختر جدید پیکه باشد!

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.