Take a fresh look at your lifestyle.

شکایت دو بازیگر مرد ایرانی از ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی امروز چهارشنبه مورخ 8 تیر 1401 در صفحه شخصی اینستاگرامش متنی منتشر کرد از ثبت شکایت علیه وی از سوی حبیب رضایی و مهدی کوشکی، دو بازیگر مرد ایرانی خبر داد. در ادامه این نوشته درباره جزئیات شکایت دو بازیگر مرد ایرانی از ترانه علیدوستی بیشتر بخوانید.

مطالب پیشنهادی: درگیری کریس همسورث و رابرت داونی؛ ستاره فیلم های مارول

شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متن زیر را در اینستاگرام منتشر کرد:«شاید برایتان جالب باشد که دو شکایت از من نزد قوه قضاییه به ثبت رسیده است. از طرف آقایان حبیب رضایی ‌و مهدی کوشکی. اتهام؟ افترا و نشر اکاذیب.

ضمن به حق دانستن فعالیت‌های این روزهایمان به عنوان نماینده بیش از هشتصد زن سینماگر، با کمال میل در این خصوص از خودم دفاع خواهم کرد و بر سر مواضعم خواهم ایستاد. تا قسمت چه باشد.

چه خوب که همه در دادگاه تاریخ هم پاسخگو خواهیم بود. امید است سمت درست تاریخ ایستاده باشیم.
⚖️
ترانه علیدوستی
۸ تیر ۱۴۰۱.»

این در حالی است که بازیگرانی چون مونا احمدی، نهال دشتی، ثمین مهاجرانی، پانته آ بهرام، شبنم فرشادجو و هانیه توسلی با کامنت های خود از ترانه علیدوستی، این بازیگر پرافتخار کشورمان حمایت کرده اند.

درباره ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی بازیگر 37 ساله اهل تهران چند سالی است حسابی در حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون می درخشد و موفقیت های بی شماری کسب کرده و جوایز و افتخارات بی شماری دارد. سال های فعالیت علیدوستی از سال 1380 تاکنون می باشد.

او افتخار بازی در فیلم های فیلم سازان معروف و مشهوری چون واروژ کریم‌مسیحی، اصغر فرهادی و رسول صدرعاملی را دارد و در جشنواره فیلم فجر، جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس جایزه گرفته و در جشنواره فیلم هانوی ویتنام ۲۰۱۲ و فیلم وزول فرانسه ۲۰۱۴ از اعضای هیئت داوران بود.

در سال جاری نیز با فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن 2022 حضور یافت.

عکس بازیگران در جشنواره کن 2022 (1401)

اینها تنها بخشی از افتخارات ترانه که تنها دو دهه است در این عرضه به صورت حرفه ای فعالیت دارد، می باشد.

ترانه فرزند نادره حکیم‌الهی (سنگ‌تراش و تندیس‌ساز) و حمید علیدوستی (بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان فوتبال) می باشد و یک فرزند دختر به نام حنا دارد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.