Take a fresh look at your lifestyle.

زمان کنسرت نمایشی سی صد رضا بهرام / امیر جدیدی و جواد عزتی

کنسرت نمایشی سی صد با خوانندگی رضا بهرام و حضور جمعی از هنرمندان همچون امیر جدیدی و جواد عزتیکاری از سهراب پورناظری و به کارگردانی امیر جدیدی، آهنگ سازی تهمورس پورناطری در خرداد و تیر ماه 1401 در کاخ سعدآباد تهران به روی صحنه می رود. نمایش «سیصد» روایتی است از کتاب سوزی و نسل کشی مغول ها در نیشابور که از 31 خرداد ماه آغاز می شود و اجراهای تاریخ 27 و 28 خرداد به روزهای 3 و 4 تیر ماه موکول شد.

جزئیات اجرای کنسرت نمایش سی صد

کنسرت نمایش «سی صد» در خرداد و تیر 1401 در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران به اجرا در می آید. «سیصد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی و تهیه کنندگی محمد حسین توتونچیان می باشد. خواننده «سیصد» نیز رضا بهرام می باشد.

در کنسرت نمایش «سی صد» هنرمندان معروف و شناخته شده ای چون جواد عزتی، ماهور الوند، مهران غفوریان، منوچهر علیپور، دلنیا آرام، نیما سکوت، امیر جدیدی و عرفان ناصری به عنوان بازیگر در این اثر حضور دارند.

سایت خرید بلیت کنسرت نمایش «سی صد»

متقاضیانی که قصد حضور در کنسرت نمایش «سیصد» رضا بهرام را دارند، جهت خرید بلیت می توانند به سایت ایرانی کنسرت به نشانی iranconcert.com مراجعه نمایند.

روزهای اجرا:

  1. سه‌شنبه 31 خرداد 1401 ساعت 21:00
  2. چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 21:00
  3. پنج‌شنبه 2 تیر 1401 ساعت 21:00
  4. جمعه 3 تیر 1401 ساعت 21:00
  5. شنبه 4 تیر 1401 ساعت 21:00

قیمت بلیت کنسرت نمایش «سی صد»

قیمت بلیت کنسرت نمایش «سیصد» از 70 تا 695 هزار تومان می باشد.

محمد حسین توتونچیان درخصوص قیمت بلیت کنسرت گفته است:«با توجه به اینکه در ‌سی‌صد گروه‌های همچون حرکت، نمایش، موسیقی و خواننده داریم، هزینه‌های بسیار بالایی را برای برگزاری آن عهده‌دار شدیم بنابراین مجبور هستیم قیمت‌های بلیت را کمی بالاتر از آنچه که در بازار موسیقی وجود دارد، در نظر بگیریم، حداکثر قیمت بلیت کنسرت – نمایش ‌سی‌صد را تا ۶۹۵ هزار تومان برای بخش VIP (خاص) درنظر گرفتیم و کف آن هم از ۷۰هزار تومان است»

کنسرت نمایش سی صد چیست؟

کنسرت نمایش سی صد موضوع کتاب سوزی و نسل کشی مغول ها در نیشابور را روایت می کند و طبق نوشته ای از ری بردبری طراحی و تدوین شده است.

خرید بلیت کنسرت نمایش سی صد از طریق کدام سایت است؟

بلیت کنسرت نمایش «سی صد» را از سایت ایران کنسرت به صورت اینترنتی خرید نمایید.

بازیگران کنسرت نمایش «سیصد» چه کسانی هستند؟

جواد عزتی، ماهور الوند، مهران غفوریان، منوچهر علیپور، دلنیا آرام، نیما سکوت، امیر جدیدی و عرفان ناصری بازیگران «سیصد» هستند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.