Take a fresh look at your lifestyle.

مرگ رئیس بیمارستان مرکزی ووهان چین در اثر ابتلا به کرونا

رئیس بیمارستان مرکزی ووهان چین قربانی کرونا شد و بر اثر این بیماری درگذشت. بیماری کرونا با نام علمی «کووید ۱۹» به این دلیل که انتقال آن از طریق تنفس نیز ممکن است، افرادی زیادی را مبتلا کرده و یک بیماری خطرناک و کشنده است که با عفونت ریه و نرسیدن اکسیژن کافی به افراد مبتلا مرگ آنان را به دنبال خواهد داشت.

مرکز بیماری کرونا ووهان چین است و صبح امروز خبر درگذشت رئیس بیمارستان مرکزی این منطقه از سوی دولت چین تایید شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری عصر ایران
مقامات چین اظهار داشتند: رئیس بیمارستان ووهان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، جان خود را از دست داده است.به گزارش ایسنا، چین در جدیدترین گزارش از تعداد تلفات و مبتلایان به کروناویروس جدید که امروز (سه‌شنبه) به روز شده اعلام کرد: ۱۸۸۶ مورد جدید ابتلا به کروناویروس و مرگ ۹۸ بیمار تایید شده است.به گزارش ژاپن تودی، همچنین به رغم اعمال قوانین و مقررات برای استفاده از ماسک و دیگر تجهیزات مراقبتی، کادر درمانی از جمله قربانیان شیوع کروناویروس بوده‌اند. بنابر اعلام کمیسیون سلامت چین، رئیس بیمارستان شهر ووهان نیز بر اثر ابتلا به COVID-۱۹ جان خود را از دست داده است.منبع خبر

 

به گزارش مشرق نیوز

به گزارش مشرق، تلویزیون دولتی چین روز سه‌شنبه گزارش داد که رئیس بیمارستان «ووچانگ» در مرکز ووهان در استان هوبه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده است.

خبر درگذشت رئیس بیمارستان ووچانگ روز دوشنبه در رسانه‌های اجتماعی چین منتشر شده بود اما بعد از مدتی حذف شد و رسانه‌های رسمی این کشور گزارش مرگ وی را رد کردند. با این حال اوایل روز سه شنبه مرگ وی تایید شد.

استان هوبه و پایتخت آن ووهان کانون انتشار ویروس کرونا بوده است و از زمان آغاز این بحران تا کنون در قرنطینه به سر می‌برد. ورود و خروج به شهر ووهان بسیار محدود است و حتی تردد در سطح شهر با خودرو نیز ممنوع اعلام شده است.

کمیسیون برنامه ریزی خانواده و سلامت ملی چین گفته است که شمار موارد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا در میان کارکنان خدمات درمانی و بیمارستانها به ۱۷۰۰ نفر رسیده است و رو به افزایش است.

از زمان شیوع ویروس کرونا تا پایان روز سه شنبه بیش از ۱۸۰۰ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس قربانی شده‌اند.

 

منبع خبر

 

به گزارش سایت خبری اعتماد آنلاین
رسانه‌ های دولتی چین با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به کرونا میان کارکنان بیمارستان‌ها و پرسنل خدمات درمانی رو به افزایش است، از مرگ رئیس بیمارستان مرکزی شهر ووهان به دلیل ابتلا به این ویروس خبر دادند.
براساس گزارش، خبرگزاری تاس روسیه، «لیو ژیمینگ» رئیس بیمارستان مرکزی ووهان، اولین رئیس یک بیمارستان است که به خاطر ویروس کرونا جان باخته است.منبع خبر

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.