Take a fresh look at your lifestyle.

جزئیات سرقت عجیب از بانک ملی (شعبه دانشگاه تهران)

طی ساعات اخیر خبری مبنی بر سرقت از شعبه ممتاز بانک ملی واقع در خیابان انقلاب رو به روی دانشگاه تهران منتشر شد که این شعبه بانک ملی در مجاورت دانشگاه تهران مورد سرقت دزدان قرار گرفت و تقریبا 250 عدد از صندوق امانات باز و اموال داخل آنها به سرقت برده شد. این سارقان از ساختمان مجاور شعبه وارد بانک شده و به بانک دستبرد زده اند. جزئیات بیشتر سرقت از بانک ملی را در ادامه این گزارش بخوانید.

جزئیات دزدی از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران

در سرقت از بانک ملی شعبه دانشگاه تهران، سارقان از ساختمان مجاور شعبه وارد بانک شده و به 250 صندوق امانات این بانک دستبرد زده اند. سارقان علاوه بر از دزدی اموال، دستگاه ضبط تصاویر را نیز با خود به سرقت برده تا آمار و اطلاعات دقیق و مشخصی از این دزدی شامل اینکه چند نفر بوده یا از چه طریق وارد ساختمان بانک شده اند، در دسترس نباشد.

از دیگر نکات این دزدی بزرگ از بانک ملی، این است که سیستم هشدار بانک فقط به موبایل رئیس بانک متصل بوده، در صورتی که باید به سامانه پلیس هم متصل باشد. حال آنکه پیامک سرقت از بانک به موبایل رئیس بانک ارسال شده اما ایشان به دلیل هشدارهای اشتباه سامانه طی سال های گذشته، اعتنایی به پیامک نداشته است.

از طرفی به دلیل اینکه بانک از محتویات داخل صندوق امانات مطلع نبوده، هنوز اعداد و ارقامی از این سرقت در دسترس نیست و اداره ۱۷ پلیس آگاهی در حال بررسی و پیگیری سرقت می باشد.

پیگیری ها برای درستگیری سارقان ادامه دارد

بنا به اعلام سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس اگاهی پایتخت، به محض اطلاع از وقوع سرقت پیگیری‌های لازم برای دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد. طبق اعلام ها، چند نفر از کارکنان بانک ظاهرا قصور و سهل انگاری داشته که تحت نظر بوده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

بانک شعبه مورد نظر فعالیت خود را طبق روال ادامه خواهد داد و این سرقت هیچ خللی در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد نخواهد کرد تا روال قانونی آن طی شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.